فروشگاه معتبر اکانت قانونی ps5

فروشگاه معتبر اکانت قانونی ps5
  • 1402/6/18
  • گویا آی تی
  • 0

خرید اکانت قانونی برای ps5 یکی از دغدغه‌های همیشگی دوستداران گیم و بازی در ایران است. چرا که امکان خرید مستقیم از سایت رسمی پلی استیشن وجود ندارد. فروشگاه‌های بازی و گیم بسیار زیادی در ایران به فروش اکانت قانونی PS5 می‌پردازند؛ اما چگونه می‌توان معتبر بودن یا نبودن این فروشگاه‌های اینترنتی را بررسی کرد و چگونه می‌توانیم با خیالی آسوده به خرید اکانت پلی استیشن ۵ بپردازیم؟

ما در اینجا قصد داریم شما را با بهترین و معروف‌ترین فروشگاه معتبر اکانت قانونی ps5 آشنا کنیم تا در صورت نیاز به خرید و اطلاع از قیمت اکانت قانونی پلی استیشن ۵ با خیال راحت این کار را انجام دهید. پس اگر می‌خواهید به سراغ خرید اکانت ps5 بروید، به هیچ عنوان این مطلب را از دست ندهید!

PS5؛ قدرت و عملکرد بی‌نظیر در دنیای بازی

پلی استیشن ۵ که این روزها با نام ps5 در دنیای بازی و گیم شناخته می‌شود، یکی از بهترین و قوی‌ترین کنسول‌های بازی نسل هشت است که در سال ۲۰۲۰ توسط شرکت سونی به بازار عرضه شده است.

این کنسول یکی از پیشرفته‌ترین کنسول‌های بازی در دنیا است که طرفداران زیادی دارد و امروزه به عنوان محبوب‌ترین کنسول بازی در دنیا شناخته می‌شود.

Ps5 دارای قدرت سخت‌افزاری و ذخیره‌سازی بسیار بالایی است. این کنسول دارای پردازنده‌‌ای چهارده هسته‌ای AMD Ryzen Zen 2 و کارت گرافیک AMD RDNA 2 با عملکرد بالا است. گرافیک این کنسول از تصاویر با گرافیک ۴k پشتیبانی می‌کند.

پلی استیشن ۵ از یک واحد SSD NVMe برای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند و زمان بازگذاری بازی‌ها و پاسخگویی را به حداقل مقدار ممکن می‌رساند. این کنسول از بازی‌های قبلی مربوط به ps4 نیز پشتیبانی می‌کند و تقریبا تمامی بازی‌های ps4 قابل اجرا بر روی ps5 هستند.

کنسول ps5 همچنین دارای سازگاری خوبی با بازی‌های واقعیت مجازی است و شما می‌توانید بازی‌های VA را به خوبی بر روی ps5 اجرا کنید. به طور کلی ps5 می‌تواند هر آن چیزی که از یک کنسول قدرتمند می‌خواهید را در اختیار شما قرار دهد و تجربه بی‌نظیری از بازی‌های آنلاین را در اختیار شما قرار دهد.

اکانت قانونی ps5 چیست؟

اگر اهل گیم و بازی‌های آنلاین باشید، می‌دانید که خرید دیسک‌های بازی در ایران اصلا به صرفه نیست و هزینه‌ بسیار زیادی را برای گیمرها به همراه خواهد داشت. به همین دلیل خرد اکانت‌های قانونی بازی در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و تقریبا تمامی گیمر‌ها برای کنسول خود به خرید اکانت می‌پردازند.

اکانت‌های ps5 به دو شکل قانونی و هکی به فروش می‌رسند. اکانت قانونی ps5 به شما امکان دسترسی به بازی‌های ps5 را می‌دهد و دیگر نیازی به خرید نسخه فیزیکی بازی‌ها نیست.

تفاوت اکانت هکی با اکانت قانونی ps5

اکانت‌های قانونی به اکانت‌هایی گفته می‌شود که به صورت کاملا رسمی و قانونی خریداری می‌شوند. این در حالی است که اکانت‌های هکی به اکانت‌هایی گفته می‌شود که متعلق به شخص دیگری بوده است و هک شده است و اکنون به مجددا به فروش می‌رسد.

اکانت‌های هکی دارای قیمت پایین‌تری نسبت به اکانت‌های قانونی هستند؛ اما امنیت کمی دارند و ممکن است هر لحظه به راحتی از بین بروند. این در حالی است که اکانت‌ قانونی ps5 دارای امنیت بالایی هستند و با چند ظرفیت مختلف به فروش می‌رسند.

ظرفیت‌های اکانت قانونی ps5

همانطور که گفته شد، اکانت‌های قانونی دارای ظرفیت‌های مختلفی هستند و می‌توانند ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را به شما ارائه دهند. این اکانت‌ها در ۳ ظرفیت مختلف به فروش می‌رسند.

اکانت‌های بازی با ظرفیت اول نسبت به دو ظرفیت بعدی دارای قیمت پایین‌تری هستند؛ اما شما با داشتن این اکانت‌ها می‌توانید تنها به صورت آفلاین بازی کنید. همچنین این اکانت‌ها دارای گارانتی نیستند؛ البته این به معنای غیرقانونی بودن این اکانت‌ها نیست. نکته دیگر درباره این اکانت‌ها این است که شما نمی‌توانید آن‌ها را مجددا به فروش برسانید.

این در حالی است که اکانت‌های ظرفیت دوم دارای قابلیت بازی به صورت آنلاین و آفلاین هستند و همچنین قیمت مناسبی دارند. علاوه بر این شما می‌توانید با خرید اکانت ps5 ظرفیت دو از گارانتی مادام‌العمر اکانت بهره‌مند شوید و در صورت تمایل اکانت خود را مجددا به فروش برسانید.

اکانت‌های ps5 ظرفیت سوم از قیمت بالاتری نسبت به دو ظرفیت قبلی برخوردار هستند؛ اما با این وجود طرفداران زیادی دارند. شما با داشتن این اکانت می‌توانید تنها به صورت آنلاین به بازی بپردازید و امکان بازی بدون اینترنت برای شما وجود نخواهد داشت. این اکانت نیز دارای گارانتی مادم العمر است و امکان دسترسی به تمام بخش‌های بازی‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

معرفی گیم‌استور؛ فروشگاه معتبر اکانت قانونی ps5

اگر قصد خرید اکانت ps5 را دارید، باید پیش از هر چیزی با فروشگاه اینترنتی گیم استور آشنا شوید. فروشگاه اینترنتی گیم استور یکی از برترین و معتبرترین فروشگاه‌های گیم و بازی‌های آنلاین در ایران است که به فروش اکانت‌های قانونی کنسول‌ها و بازی‌های آنلاین می‌پردازد.

هدف مجموعه گیم استور، از بین بردن واسطه‌ها و دلالان بازی‌های آنلاین برای گیمر‌ها و سهولت خرید و اطمینان از خرید اکانت‌های قانونی است. همچنین این مجموعه با ارائه پشتیبانی قوی و تولید محتوای مناسب، به ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم برای کاربران می‌پردازد. از مهم‌ترین مزایای خرید از سایت گیم استور می‌توان به پشتیبانی سریع، پرداخت مطمئن، قیمت ارزان، آموزش رایگان و تضمین کیفیت اشاره کرد.

قیمت اکانت قانونی ps5

همانطور که گفته شد، گیم استور را می‌توان معتبر‌ترین و بهترین فروشگاه اینترنتی بازی‌های آنلاین و کنسول در ایران دانست. این مجموعه با حذف واسطه‌ها و دلالان در این حوزه، به ارائه و فروش اکانت قانونی ps5 با بهترین قیمت می‌پردازد و قیمتی بسیار مناسب‌تر نسبت به سایر رقبا دارد.

قیمت اکانت‌های ps5 ظرفیت ۱، ۲ و ۳ با یکدیگر متفاوت است و با توجه به افزایش امکانات در این ظرفیت‌ها، قیمت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید از قیمت دقیق اکانت‌های قانونی ps5 با ظرفیت‌های مختلف بهره‌مند شوید، همین حالا به سایت گیم استور مراجعه کنید.

خرید اکانت ps5

حالا که با انواع اکانت قانونی ps5 و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها آشنا شدید، وقت آن است تا به سراغ خرید اکانت ps5 بروید. شما باید پیش از هر چیزی بر اساس نیاز خود به انتخاب یکی از ظرفیت‌های موجود برای اکانت ps5 بپردازید. زیرا اکانت خریداری شده شما قرار است تا مدت‌های زیادی مورد استفاده قرار بگیرد. توجه به قیمت اکانت قانونی ps5 نیز می‌تواند در این مرحله کمک کننده باشد.

پس از آن می‌توانید برای خرید اکانت ps5 به سایت و فروشگاه اینترنتی گیم استور مراجعه کنید و با خرید اکانت قانونی ps5 با خیال راحت در دنیای گیم مشغول به فعالیت شوید و از پشتیبانی و گارانتی مادام‌العمر اکانت قانونی ps5 بهره مند شوید. همانطور که گفته شد، فروشگاه اینترنتی گیم استور، برترین فروشگاه معتبر اکانت قانونی در ایران است و این موضوع می‌تواند خیال شما را از خرید اکانت‌های هکی و غیرقانونی راحت کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *