سامسونگ گوشی کشویی عجیب با ۲ نمایشگر می سازد!

سامسونگ گوشی کشویی عجیب با ۲ نمایشگر می سازد!
  • 1399/8/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

این روزها خبرهایی جنجالی در مورد محصول جدید سامسونگ فضای مجازی داغ است. سامسونگ حق امتیاز اختراع یک گوشی کشویی را به ثبت رسانده است، سامسونگ به احتمال زیاد قصد ساخت یک گوشی عجیب با دو نمایشگر را دارد.

 

قیمت دلار امروز چند بود؟

 

طبق گفته ها یکی از این نمایشگرها گوشه هایی خمیده دارد و روی دستگاه دیده می شود و دیگری مسطح است. این دو نمایشگر از کناره های موبایل به یکدیگر می رسند.

سامسونگ گوشی کشویی عجیب با ۲ نمایشگر می سازد!

هرچند احتمالا طراحی این حالت برای زیبایی محصول جدید و جنجالی سامسونگ ایجاد شده، اما طرح های ثبت شده از دستگاه نشان دهنده کارآمدی این ویژگی هستند. یک تصویر نشان می دهد کاربر می تواند اپ ها را از نمایشگر اصلی به نمایشگر زیرین بکشاند. در تصویر دیگر نشان داده شده نمایشگر زیرین می تواند اطلاعاتی در باره تصویر یا ویدئویی در نمایشگر بالایی نشان دهد.

سامسونگ گوشی کشویی عجیب با ۲ نمایشگر می سازد!

با توجه به اخبارهای جنجالی در مورد این گوشی اما سامسونگ درباره فناوری نمایشگرها توضیح زیادی نداده است. در حق امتیاز مذکور اشاره شده در نمایشگر اصلی دستگاه از فناوری «او ال ای دی» یا «ال سی دی» استفاده می شود. در نمایشگر زیرین نیز از فناوری e-ink استفاده می شود. دوربین پشتی دستگاه با بیرون کشیدن نمایشگر زیرین آشکار می شود. روی نمایشگر اصلی نیز یک دوربین سلفی وجود دارد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *