اطلاعیه شماره ۱ نوبیتکس در خصوصص مسدود شدن درگاه های پرداخت رمز ارزها

اطلاعیه شماره ۱ نوبیتکس در خصوصص مسدود شدن درگاه های پرداخت رمز ارزها
  • 1400/2/27
  • محمدرضا مرتضایی
  • 2

اطلاعیه رسمی نوبیتکس در خصوص اتفاقات و خبر های امروز به شرح زیر است.

 

⭕️نوبیتکس به عنوان اولین بستردانش بنیان مبادلات رمزارز در کشور با نزدیک به ۴ سال فعالیت در این حوزه به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته در حال خدمات رسانی به جامعه فعالان حوزه رمزارز در کشور می باشد و در تمامی سطوح حاکمیتی برای احقاق حق فعالان حوزه رمزارز در کشور به صورت فعالانه تلاش نموده است.

⭕️به واسطه انتشار اخبار و شایعات، تأکید می شود هیچ گونه وقفه ای در ارائه خدمات مبادله رمزارز در بسترهای رسمی مبادله و به ویژه نوبیتکس صورت نگرفته و درخواست های برداشت ریالی و رمزارزی مطابق گذشته به انجام خواهند رسید.

⭕️تصمیم به توقف خدمات درگاه واریز ریالی، صرفاً با انگیزه جلوگیری از ورود کاربران جدید با سطح آگاهی کم نسبت به حوزه رمزارزها بوده است و رایزنی های انجمن های صنفی و نمایندگان بسترهای مبادلات در کشور، برای گرفتن یک تصمیم درست برای این منظور همچنان ادامه دارد.

⭕️ورود مجلس شورای اسلامی و نهادهای نظارتی و قضایی به این حوزه با انگیزه ساماندهی به وضعیت موجود بوده و پاکسازی این حوزه از حضور عناصر ناپاک و کوتاه کردن دست کلاهبرداران نوید یک افق روشن برای فعالان رمزارزی کشور را می دهد.

⭕️اکیداً توصیه می شود تحت تأثیر اخبار و شایعات از رفتارهای احساسی نظیر فروش در قیمت های پایین، انتقال دارایی به اکسچنج های خارجی با ریسک بالای بلوکه اموال و انجام مبادلات در بسترهای غیر رسمی خودداری فرمایید. کلاهبرداران با ترفندهایی نظیر حساب های اجاره ای بیش از گذشته در شبکه های اجتماعی در کمین کاربران خواهند بود.

⭕️در صورت اجرایی شدن دستور توقف ارائه خدمات شاپرک برای واریز ریالی از طریق درگاه بانکی، مسیرهای جایگزین برای واریز ریال به نوبیتکس در اسرع وقت معرفی خواهد شد.

در صورت قطعی شدن هرگونه اقدام یا خبر مؤثر بر فعالان این حوزه، از طریق کانال های رسمی نوبیتکس اطلاع رسانی خواهد شد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. اگر ببندن دیگه واقعا شعار آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند رسما تحقق می یابد. چون مسوولان شریف و مخلص این کار خودتحریمی ملت عزیز ایران را انجام می دهند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *