بتمن با رابین می‌آید !

  • 1389/10/9
  • ميثاق جراحي
  • 0

پس از موفقیت چشم گیر بازی بسیار زیبا و سوم شخص بتمن  :  تیمارستان ارکام, سازندگان  روی پروژه ی جدیدی از این سری با نام شهر ارکام   در حال کار هستند و قول این بازی را برای نیمه ی سوم سال 2011 میلادی داده اند.

در شما ره ی دوم از این بازی که به نوعی با شماره ی اول ان رابطه ای مستقیم دارد بازی در خود شهر ارکام اتفاق می افتد و شخصیت دصلی بازی بتمن , به دنبال تبه کاران و جنایت کاران , جای جای این شهر جهنمی را زیر پای می گذارد .  در این شماره بتمن تاکتیک های جدیدی را برای مبارزه یاد گرفته و می تواند تبه کاران را پس از هر بار شکست به زندان شهر تحویل دهد و در مقابل ان سلاح های جدید و امتیاز دریافت کند.

مهمترین قسمت افزوده شده به این شماره بخش مالتی و بازی گروهی و شبکه ای است . در این شماره بازیکنان می توانند با انتخاب شخصیت دلخواه خود از بین دو گروه خوب و بد به مبارزه با یکدیگر در این شهر کذایی بپردازند که در نوع خود  ایده ای جالبی خواهد بود.

وجود شخصیت اصلی مقابل بتمن یعنی جوکر هم از عناصر اصلی است که بتمن را  مهیج تر کرده و  شخصیت های دیگری چون رابین و زن گربه ای (Cat woman ) در کنار بتمن نیز نوید از یک بازی با داستان و شخصیت پردازی خیلی خوب را می دهد.

گویا ای تی

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *