اولین نگاه به بازی Warhammer 40,000: Space Marine

اولین نگاه به بازی Warhammer 40,000: Space Marine
  • 1390/6/8
  • ميثاق جراحي
  • 1

Warhammer 40,000: Space Marine، یک بازی سوم شخص است که در 6 سپتامبر 2011 برای کنسول ها و کامپیوتر های خانگی، توسط شرکت بازی سازی THQ منتشر خواهد شد. این بازی که با نام WH40k: Space Marine نیز شناخته می شود، بر اساس گیم پلی مشابه بازی هایی چون Red Faction ساخته شده و یک بازی اکشن کاملا خطی است.

داستان بازی در خارج از زمین اتفاق می افتد و شما به عنوان یکی از اعضای نیروی تفنگداران دریایی، برای نجات زمین از حمله ی بیگانگان وارد میدان نبرد می شوید.  در این بازی سوم شخص که آرمان های یک بازی نقش آفرینی در آن دیده می شود، سلاح های جالبی به چشم می خورند. سلاح های مثله : اره ی برقی، چکش های سنگین و سلاح های گرمی هم چون Plasma Guns و غیره، می توانند برای مبارزه با دشمنان استفاده شوند.

در این بازی بازیکنان نمی توانند پشت موانع پناه بگیرند ولی می توانند به صورت پیشرفته به نیرو های زیادی مجهز شوند. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، این بازی یک بازی سوم شخص نقش آفرینی است. پس بازیکنان می توانند درجه ی مهارت خود را بالا ببرند و خود را با قابلیت های جدید به روز کنند. از جمله قابلیت های خوب بازی، بخش شبکه ای آن است که بازیکنان می توانند شخصیت خود را طبق سلیقه ی دلخواه طراحی کنند. بخش مالتی و چند نفره ی بازی به دو بخش  مبارزه ی رو در رو  و  مبارزه در حالت مشترک یا همان Co-op تقسیم شده است و بازیکنان می توانند مراحل اصلی از داستان بازی را به صورت دو نفره به پایان برسانند. در این بازی دو گروه حضور دارند. یک، گروه Space marines و دوم Chaos Space Marines که طرف خرابکار بازی را شامل میشوند.

در قسمت شبکه ای بازی نیز سه نوع کلاس مختلف وجود دارند که به شرح زیر است :

  • Tactical Marine/Chaos Space Marine
  • Devastator Marine/Chaos Havoc
  • Assault Marine/Chaos Raptor

و در آخر اضافه می کنم که موتور گرافیکی بازی Phoenix Engine نام دارد ولی از پیش نمایش های مختلفی که از بازی دیدم، گرافیکی خوبی از آن به چشم نمی خورد و جزییات خوب طراحی نشدند.

اگر  از طرفداران  بازی های تخیلی با چاشنی نقش آفرینی و مبارزات نفس گیر هستید، این بازی را تهیه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *