کارت-سایتCALL118، یک درگاه ارتباطی چند منظوره

کارت-سایتCALL118، یک درگاه ارتباطی چند منظوره
  • 1390/9/10
  • ‌علیرضا واحدی
  • 5

CALL118.com | مرکز اطلاعات تماس

کارت-سایت، یک درگاه ارتباطی چند منظوره

با دریافت “کارت-سایت” ویژه خود از پایگاه مرکز اطلاعات تماس CALL118، اطلاعات تماس دلخواه و تخصص های خود  را از زمین و هوا بر سر مخاطب هاتون ببارانید!

سادس! ولی ساده ترش اینه: یه صفحه وب، یه عالمه اطلاعات تماس. فقط با یه یوزر و پاس. خیلی رسمی و با کلاس. خیالت راحت، پیامکش هم به راس!  تازه پایین صفحه هم جای همه ی تخصصاس. کار ت سایت های CALL118، چون ارتباطات کار ماست…

برای آنهایی که دفعه سومشان است عبارات بالا را می خوانند و هنوز نفهمیده اند کجا به کجاس(!) لازم است بگوییم که متن فوق نسخه صرفاً HTML نیز دارد که به قرار زیر است:

کارت-سایت CALL118 یک سایت تک صفحه ای است که مانند یک تابلو اختصاصی صرفاً به ارائه اطلاعات تماس شما و اطلاعات تخصصی کاری یا علاقمندی های شما می پردازد، بدون هیچ شلوغ بازی دیگر. این ابزار قدرتمند شما را قادر می کند تمام اطلاعات تماس دلخواهتان را شامل تلفن های ثابت و البته همراه، آدرس های ایمیل، آی دی های شبکه های اجتماعی و تلفن اینترنتی، آی دی های مسنجر های مختلف و البته آدرس های پستی (به شکل مکتوب یا کروکی نقشه گوگل) یکجا در اختیار دوستان و مراجعه کنندگان قرار بدهید

 کارت-سایت شما یک آدرس اختصاصی در وب دارد مانند: sina.call118.com که مال شما خواهد بود. این نام ویژه کلید پیدا کردن اطلاعات تماستان از طریق اینترنت است. اما از اینجا ماجرا شنیدنی تر می شود. این نام ویژه (دامنه اختصاصی) کلید بازیابی اس ام اسی اطلاعات تماس شما توسط دیگران است: با اس ام اس کردنِ این نام (مثلا sina) به مرکز پیامک CALL118، محتویات صفحه کارت-سایت به صورت پیامک خودکار باز گردانده می شود. یعنی دسترسی به کارت-سایت با اینترنت از طریق رایانه یا گوشی همراه و حتی بدون اینترنت با یک پیامک ساده! نه تنها در اینترنت حضور دارید، که بر روی تلفن های همراه نیز دیده می شوید. پس تا اینجای کار شما در 3 سطح حضور شفاف دارید: رایانه با اینتنرت، تلفن همراه با اینترنت، و تلفن همراه با پیامک.

اما سطح چهارم: شما می توانید به جای اینکه منتظر بمانید تا به صفحه ویژه شما سر بزنند، خود با مشتریان و آشنایان تماس بگیرید. با دریافت کارت-سایت CALL118 شما یک پنل اختصاصی اس ام اس نیز دریافت می کند تا بتوانید از یک نقطه تمام ارتباطات خود را در دست بگیرید. اینگونه می توانید با دسته بندی مشتریان، آشنایان و همکاران خود و ارسال پیامک های گروهی و انبوه به آنان کارتان را ساده تر، و منافع کاری و زندگیتان را بیش تر کنید. همه این امکانات به سادگی تمام تنها با یک عملیات لاگین کردن، درست مانند ایمیل. هشدار: برای طراحی، به روز رسانی، و کار کردن با سایت اختصاصی خود متاسفانه هیچ نیازی به یک طراح وب یا برنامه نویس نخواهید داشت. به راحتی یک لاگین کردن به صندوق ایمیلتان است!

به این دلیل است که “کارت-سایت” CALL118، می تواند  کارت ویزیت پویای شما باشد. البته ناگفته نماند که کارت های ویزیت با طراحی ویژه CALL118 که کاملاً همخوان با کارت-سایت و دامنه اختصاصی تان هستند را نیز می توانید با سفارش ویژه دریافت نمایید. این دیگه آخرشه… فکر کنم!

اگر  می خواهید پنل کارت سایت را ببینید از نام کاربری “demo” و پسورد “demo” استفاده کنید !

رفتن به سایت CALL118

کارت سایت نمونه ۱

کارت سایت نمونه ۲ 

صفحه عضویت در CALL118 و دریافت کارت سایت

شماره مرکز پیامک CALL118:

1000118000

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. من وارد سایت شدم ثبت نام کردم 5000 تومن از پولم برداشته شد . اما نه پسورد به من داد نه ایمیلی ازش برام اومده . هیچ بخش تماسی هم نداره ؟ یخورده مشکوک میزنه ! حالا کیو باید ببینیم؟

    1. شما فولدر spam ایملت را چک کردید ؟ شماره همراهتون را درست وارد کردید ؟ تا جایی که من اطلاع دارم یوزرنیم و پسورد هم ایمیل می شه و هم اس ام اس !!!!!!!‌

    2. آره والله همه رو چک کردم خبری نشد!!!! البته یکی از خود سایت شماره داده تماس بگیرم . ممنون

  2. خب پس من هم برم عضو شم . آخه خیلی خوبه این امکانات کارت سایت !‌‌فقط شما این جوری نوشتید ترسیدم !
    اگه از خود سایت بهتون شماره دادن معلومه که کال۱۱۸ صاحب داره .
    به نظرتون همین الان یرم عضو شم ؟ یا صبر بدم ببینم هدیه مخصوص خوانندگان گویا آی تی چی هست ؟؟؟؟؟؟

  3. من بیشتر مجذوب گرافیک و طراحی خوب این سایت شدم ! ولی چرا یه بخش تماس با ما نداره!! الله و علم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *