5 چیزي که شما هرگز درباره وب کم خود نمی‌دانید

5 چیزي که شما هرگز درباره وب کم خود نمی‌دانید
  • 1390/10/18
  • ITTeach
  • 5

آیا می دانید چه چیز دیگری می توانید با وب کم خود انجام دهید؟ اگر شما فکر می کنید که فقط می توانید برای ویدیو چت استفاده کنید، دوباره فکر کنید چرا که وب کم را می توان برای تعداد زیادی از اهداف استفاده کرد. در اینجا تعداد کمی از آنها را بیان میکنیم.

امنیت سیستم 

با استفاده از مقدار زیادی از برنامه های رایگان شما می توانید گسترش ویژگی های یک وب کم را انجام دهید. مانند سیستم های امنیتی از راه دور.  به سادگی نصب  Yawcam (فقط ویندوز) یا ویتامینD ( برای ویندوز و مک) ، هر دو آزاد هستند و پس از نصب ، شما می توانید پیکربندی آنها را برای جریان ویدئو و تماشای آن را از راه دور انجام دهید. 

علاوه بر این ، این نرم افزار همچنین می تواند پیکربندی شده و به شما هشدار و یا شروع ضبط در هنگام حرکت در فریم از نظر تشخیص دهد– این فوق العاده است چون شما به وضوح می توانید غذا را از دوربین های نظارت تمام وقت کنترل کنید. برای نظارت عمومی ، شما می توانید از نرم افزار برای گرفتن عکس در فواصل زمانی ذکر شده و ارسال آنها را به یک FTP سرور از راه دور راه اندازی. نمایید. 

بار کد Reader 

خواندن بارکد و کدهای QR آسان با یک گوشی هوشمند و یک برنامه آزاد است. اما شما می توانید همین را بر روی یک کامپیوتر با یک وب کم انجام دهید. دانلود و نصب  bcWebCam  را انجام دهید و آن را به طور خودکار به وب کم خود برای نشان دادن اتصال خوراک. متصل نمایید. در حال حاضر فقط بارکد یا کد QR در مقابل وب کم ، نرم افزار چند ثانیه به محتوای تعبیه شده را به رسمیت بشناسد و به شما متن / لینکی که در آن وجود دارد را نشان می دهد. 

سرگرمی و بازی 

وب کم به معنای واقعی کلمه می تواند شما را به عمل قرار داده در حالی که یک بازی را انجام میدهید. در www.newgrounds.com ، شما می توانید مجموعه ای از بازی های سریع و کوتاه ، آنلاین و اپلتها ادوبی فلش با استفاده از وب کم خود را پیدا کنید. فقط به بخش بازی ها و وب کم زیر بخش بازی ها در وب سایت مراجعه نمایید.  به شما اجازه می دهد تا فلش پلیر وب کم خود برای دسترسی آن ارائه دهید – این کاری است که برای هر بازی باید انجام شود. بسیاری از بازی های موجود در سایت وجود دارد که شما می توانید بازی با استفاده از وب کم خود و هر یک از آنها دارای یک تم متفاوت است. 

ورود از طریق تشخیص چهره 

برخی کامپیوترها ممکن است این ویژگی ساخته شده در سال را داشته باشد ، اما اگر شما از یک کامپیوتر در حال اجرا ویندوز و یک وب کم استفاده نمایید، شما می توانید با ورود به سیستم از طریق شناسایی چهره را به راحتی قادر می سازد. به www.luxand.com/blink  مراجعه نمایید و یا http://bananascreen.en.softonic.com  و آن را به صورت رایگان دانلود نمایید.  ثبت نام در پیکربندی اولیه صورت خود را با نرم افزار و قفل خودکار برای ویندوز است. 

ایجاد اثرات خنده دار 

اگر شما به www.cameroid.com بروید ، شما می توانید از هر وب کم به گرفتن عکس های خنده دار استفاده کنید — یا با فیلتر های مختلف ، اثرات اعوجاج ، صحنه و یا فریم را مشخص نمایید. شما لازم نیست برای نصب هر چیزی و یا حتی ثبت نام انجام دهید– فقط دادن اجازه سایت برای دسترسی به وب کم خود را از طریق ادوبی فلش وقتی از شما خواسته است.هنگامی که یک عکس شما را میگیرد، شما هم می توانید آن را به گالری عمومی Cameroid ذخیره کنید و یا دانلود فایل JPG را به کامپیوتر خود انجام دهید. 
شما همچنین می توانید سعی کنید اثرات مشابه در www.seenly.com. و همچنین می توانید نرم افزار را برای ایجاد عوارض در زمان واقعی بدست بیاورید در حالی که شما تصویری را با کسی که از با استفاده از اسکایپ یا گوگل تاک میبینید چت کنید. 

منبع: tipsotricks

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. به موضوع جالبی اشاره کردید.مسئله ایی که وجود داره اینه که متن روان نیست که بشه از خوندنش لذت برد.اگه ترجمه لفظ به لفظ نمیشد و اونچه که از متن برداشت میشد رو در اینجا می آوردید به بهتر شدن متن خیلی کمک میکرد.

  2. ببخشید من یه وب خریدم .ماله شرکت PRODUCT وقتی سیستمو روشن میکنم خودش بالا نمیاد و باید کابلشو از پشت سیستم بیرون بیارم و دوباره وصل کنم تا بالا بیاد بعدشم این وب CD نصب نداره موندم چیکار کنم ممنون میشم ازتون که کمکم کنین

  3. با سلام وب كم روي كاميوترم نصب كردم تصوير را از طريق USB دارم ولي در زمان ويدئو چت تصوير را ندارم با تشكر لطفا راهنمايي كنيد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *