طرفداران Alan wake بر روی PC

طرفداران Alan wake بر روی PC
  • 1390/11/5
  • ميثاق جراحي
  • 1

باور کنید یا نه، تنها دل خوشی من به انحصاری بودن یکی از آن بازی هایی بود که در سبک خودش حرف اول را می زد و بازی های هم سبکی که از گذشته می آمدند، تقلیدی از این بازی جدید در آینده بودند. 

بله بازی سوم شخص Alan wake آن نویسنده ی دوست داشتنی همان بازی خوب و انحصاری برای کنسول Xbox360 بود که در سال 2005 معرفی و در سال 2010 منتشر شد.

حال نمی دانم چرا که سازنده گان و تیم سازنده ی این بازی تصمیم دارند این عنوان را از انحصار در آورند و این بازی را برای کامپیوتر های خانگی عرضه کنند. تاریخ دقیق عرضه ی نسخه ی PC بازی در دست نیست، ولی انتظار می رود در اوایل 2012 منتشر گردد. مسئولیت انتشار نسخه ی کامپیوتری بازی را یک تیم کوچک از شرکت رسمی سازنده ی بازی یعنی Remedy بر عهده دارد.

Alan Wake نویسنده ی معروفی در ژانر داستان های ترسناک است که مدتی تصمیم گرفته داستانی ننویسد و وقت خود را با همسرش در یکی از مکان های تفریحی و زیبا بگذراند، اما این سفر برای وی بدترین خاطرات را ایجاد می کند و Alan وارد ماجراجویی می شود که معادله ای بسیار پیچیده دارد. این بازی یکی از آنهایی است که می توان آن را در مقابل Dead Space 2 قرار داد، به این دلیل که بسیار با عناصر ترسناک خود بازی شده و بازیکن را تا حد مرگ می ترساند. کافی است این بازی را با هدفون و در نیمه شب بازی کنید تا چاشنی یک ترس واقعی را به طور رسمی بچشید. نسخه ی مکمل این اثر با نام “کابوس آمریکایی” در 22 Feb به طور رسمی و انحصاری روی شبکه ی لایو Xbox360  قرار می گیرد. در ادامه باید گفت که بازی Alan wake 2 نیز قرار است ساخته شود و این بار سازنده گان داستانی بسیار پیچیده تر از شماره ی اول را ترتیب داده اند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *