همگام سازی بوکمارک های شما بین کروم و آندروید

همگام سازی بوکمارک های شما بین کروم و آندروید
  • 1390/11/9
  • علیرضا
  • 2

امروزه اینترنت را هر جایی میتوان در اختیار داشت . چه در منزل باشید چه در حال مسافرت . همچنین امکان استفاده از اینترنت تقریبا با هر دستگاهی نیز میسر است . مثلا از کامپیوتر دسکتاپ ، لپ تاپ و یا گوشی موبایل و تبلت خود میتوانید برای دسترسی به اینترنت استفاده کنید . همین مورد میتواند برخی مشکلات را به همراه داشته باشد . به عنوان مثال قابلیت بوکمارک صفحات مورد علاقه خود را در نظر بگیرید . با استفاده از مرورگر موجود رو لپ تاپ خود چند صفحه را بوکمارک میکنید تا همیشه به آنها دسترسی داشته باشید . اما هنگامی که از موبایل یا تبلت خود استفاده میکنید ، دیگر بوکمارک های تان را در اختیار نخواهید داشت .

چاره کار چیست ؟

اگر از مرورگر کروم و یک گوشی یا تبلت آندرویدی استفاده میکنید ، راه حل مناسبی برای شما وجود دارد . با گویا آی.تی همراه باشید ……..

ChromeMarks Lite اپلیکیشنی برای دستگاه های مبتنی بر آندروید میباشد که با استفاده از آن میتوانید بوکمارک هایی که در مرورگر کروم ذخیره کرده اید را با دستگاه های آندرویدی خود همگام سازی کنید . البته این مورد منوط به این است که شما از قابلیت همگام سازی کروم استفاده کنید ( قبلا در مورد قابلیت همگام سازی کروم در گویا آی.تی توضیح داده ایم که توصیه میکنیم حتما آن را بخوانید ) . با استفاده از این کار دیگر نیازی نیست همه بوکمارک ها را یک به یک به مرورگر خود در آندروید اضافه کنید . البته دو محدودیت در نسخه رایگان این اپلیکیشن وجود دارد .

* شما نمیتوانید بوکمارک های خود را در این نسخه ویرایش کنید .

* همچنین امکان همگام سازی بوکمارک های شما با مرورگرهای نصب شده در دستگاه آندرویدی تان وجود ندارد . بلکه بوکمارک ها فقط در محیط این اپلیکیشن همگام سازی میشوند .

 

اگر موافق هستید با هم به سراغ این اپلیکیشن برویم و روش کار با آن را مرور کنیم . با گویا آی.تی همراه باشید ……..

ابتدا این اپلیکیشن را دریافت کرده و نصب کنید . پس از اینکه آن را اجرا کنید با صفحه مشابه تصویر زیر روبرو خواهید شد .


اگر قبلا اکانت گوگل خود را به گوشی تان متصل کرده باشید ، آنگاه در گوشه بالا و سمت راست تصویر میتوانید آدرس ایمیل خود را مشاهده کنید . اکنون با ضربه زدن روی گزینه Sync ، همگام سازی بوکمارک ها آغاز خواهد شد . اما در صورتی که قبلا اکانت خود را به گوشی متصل نکرده اید و یا قصد استفاده از یک اکانت دیگر را دارید ، کافیست روی گزینه Settings کلیک کرده و اطلاعات مربوط به اکانت خود را وارد کنید . پس از آن نیز دوباره روی گزینه Sync کلیک کنید تا همگام سازی بوکمارک ها آغاز شود . سپس یک پنجره نمایش داده میشود که میزان همگام سازی و تعداد بوکمارک های دریافت شده را نمایش میدهد .

تصویر از ZDNet.com

هنگامی که دریافت بوکمارک ها به پایان برسد میتوانید آنها را مشاهده کنید .

تصویر از ZDNet.com

این اپلیکیشن را متیوانید از گویا آی.تی و بدون تحریم های گوگل دریافت کنید . ضمن تشکر از دوست عزیزمان “رضا.م” که فایل APK این اپلیکیشن را در اختیار ما قرار دادند . 

در حال حاضر این اپلیکیشن از آندروید مارکت نیز قابل دریافت است . 

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. درود. من فایل مربوط به مطلب Sync کردن بوکمارک ها با اندروید رو که نیاز داشتید اینجا آپلود کردم.
    http://www.mediafire.com/?gvbw612id162566

    1. سلام رضا جان .
      خیلی خیلی ممنونم از شما دوست عزیز . این فایل با نام خودتون داخل مطلب قرار میگیره .
      بازم ممنون ………
      موفق باشی ………

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *