اولین نگاه به Sniper Elite II

اولین نگاه به Sniper Elite II
  • 1390/11/12
  • ميثاق جراحي
  • 1

 

پس از پیش نمایشی کوتاه که از شماره ی دوم بازی Sniper Elite منتشر شد، پیش نگاهی به این بازی انداختیم و این شماره ی جدید را قبل از انتشارنسخه ی اصلی آن، مورد ارزیابی قرار دادیم.

تعداد از بازی هایی که از اقدام نظامی بر اساس وقایع جنگ جهانی دوم  ساخته می شوند، با تنظیم   تمرکز بر روی داستان یا  خاطره یا عملی  مربوط به آینده، داستانشان را جمع بندی می کنند.

تلاش  برای پایان دادن به ریشه هایی از جنگ جهانی دوم با ترکیب شدن  عناصری که از آینده می آیند، بازی اکشن سوم شخص “تیرانداز ممتاز” یا Sniper Elite 2 را می سازد.

 تیرانداز ممتاز 1 در سال 2005 منتشر شد و حال پس از چندین سال تاخیر سازنده گان تصمیم گرفتند از شماره ی دوم بازی پرده بردارند. توسعه دهندگان امیدوارند که  شماره ی دوم بازی باز هم طبیعت و مکانیک شماره ی قبل را داشته باشد.

تیرانداز نخبه ی 2یک شخص کار کشته با تخصص بالا در زمینه ی نشانه گیری از راه دور است که از طرف ارتش آمریکا به میدان های نبرد جنگ جهانی دوم فرستاده شده. او در میان درگیری های پس از جنگ جهانی دوم میان نیروهای نازی و روسیه با ماموریت هایی از قبیل از بین بردن مدارک جنگ ، ضبط ، یا نجات افراد درگیر و گروگان هایی که از آثار جنگ جهانی دوم هستند، راهی این میدان شده است.


داستان در 11 ماموریت گسترش یافته است، اما چگونه  رویکرد  شما در هر یک از ماموریت ها می تواند مراحل را طولانی تر کند. شخصیت اصلی بازی به یک تفنگ تک تیرانداز اولیه ، مسلسل ،  کلت کمری  و همچنین تعدادی از آیتم های مختلف مکمل، مجهز شده است. این آیتم ها عبارتند از مواد منفجره  و تله که نوعی سیستم دفاعی است و  می تواند در مکان های مختلف و موقعیت های متفاوت، قرار داده شود. از بین بردن دشمنان به صورت مخفیانه از پشت  نیز یکی از پیشنهاد های خوبی است که از ایجاد سر و صدا خود داری می کند. این بازی در سبک بازی های تاکتیکال – شوتر قرار دارد، پس اول تاکتیک و سپس عکس العمل شما در این بازی سنجیده خواهد شد.


اگرچه نقش اول بازی یک تک تیرانداز بی صدا و آرام است، اما در برخی موقعیت ها بازی شما را به  استفاده از سلاح هایی جز  تک تیر مانند مسلسل مجبور می سازد. سلاح های مختلف و اقلام به شما اجازه مقابله با شرایط  با شیوه های مختلف را می دهد. در واقع استفاده از سلاح های پر سر و صدا امنیت شما را در طول بازی تحت شعاع قرار می دهد.

در این حال، تمرکز اصلی این است که دشمنان را توسط سلاح هایی که صدا تولید نمی کنند و یا اقلام محیطی و تجهیزات دفاعی از بین ببرید. دشمنان اغلب دور هستند، بنابراین شما می توانید تمام جوخه ها را قبل از اینکه آنها  عکس العملی از خود نشان دهند از بین برد.

در هنگامی که توسط تک تیر، تیراندازی  می کنید، رعایت کردن یک سری ویژگی های لازم است. ضربان قلب، نوار تنفس و جهت وزش باد، می تواند در یک هدف گیری مناسب، تاثیر گذار باشند. در هنگامی که هدف را روی دشمن قفل کردید، احتمال اینکه تیر شما خطا برود بسیار زیاد است پس باید نهایت دقت را برای کشتن بکار گیرید و با توجه به شرایط محیطی و جو، بهترین ابتکار را به خرج دهید.

فیزیک و عکس العمل فوق العاده ای که هنگام کشتن دشمنان با آن مواجه هستید، بسیار تحسین برانگیز است. زمانی که تیر شما به دشمن اصابت می کند، بازی لحظه ای متوقف می شود  و مسیر گلوله تا هدف به صورت انیمیشن به طرز هنرمندانه ای نمایش داده می شود و نکته ی جالب تر نشان دادن نقطه ی ضربه به صورت اشعه ی X و خرد شدن استخوان ها و دیگر اعضا بدن است که عمق درد را در هنگام اصابت گلوله نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های بازی می توان به اضافه شدن بخش های جدید به قسمت شبکه ای بازی و گرافیک ارتقا یافته ی موتور گرافیکی شماره ی اول، اشاره کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Sniper Elite V2

*OS: Windows XP/ Windows Vista/ Windows 7
*Processor:
*Memory Ram:
*Hard Disk Space:
*Video:
*Sound Card: DirectX Compatible
*DirectX: 9
*Network : Broadband Internet Connection
*Keyboard / Mouse
*Installation: DVD-Rom Drive

 

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام . دوستان عزیز من بازی اسنایپر الیت 2رو نصب کردم وقتی میاد بالا به جای نوشته مستطیل سفید رنگ میاد. منو نداره.دوستان اگه کسی میدونه لطف کنه بگه .ویندوز سون تازه نصب کردم به خاطر همین بازی .بازی های دیگه رو میاره و مشکلی نداره. ممنون.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *