نسخه ویندوزفونی اپلیکیشن اسکایپ با ظاهری بهتر بروزرسانی شد

نسخه ویندوزفونی اپلیکیشن اسکایپ با ظاهری بهتر بروزرسانی شد
  • 1393/10/30
  • مجتبی
  • 0

نسخه ویندوزفونی اپلیکیشن محبوب اسکایپ بروزرسانی شد. در این آپدیت مشکلات و باگ هایی که کاربران گزارش داده بودند همگی رفع شده. بسیاری از کاربران هم گفته بودند که فونت ها بسیار بزرگ هستند. قبل از این بروزرسانی، کاربران اسکایپ قادر بودند در صفحه ۵ نفر از مخاطبان خود را در لیست ببینید. حالا با این بروزرسانی می توانند ۶ مخاطب را ببینند.

تغییری مانند آنچه در بالا گفتیم در بخش پیام ها نیز صورت گرفته. با این بروزرسانی کاربران اکنون محتوای بیشتری از متون پیام ها را می توانند در صفحه نمایش دستگاه ویندوزفونی خود مشاهده کنند. اسکایپ از فونت هایی با اندازه کوچکتر استفاده کرده و طراحی را کامپکت تر نموده است.

در ادامه مطلب همراه با گویا آی تی باشید.

درحالیکه این گام در مسیر درستی برداشته شده، بسیاری از کاربران پلتفرم ویندوزفون کماکان از این موضوع متعجب هستند که چرا مایکروسافت نسخه ای همانند iOS و یا اندروید برای سیستم عامل خود نمی سازد. این موضوع وقتی قوت بیشتری میابد که میدانیم اسکایپ توسط مایکروسافت خریداری شده و اکنون مالک آن مایکروسافت است. مانند همین قضیه در مورد اپلیکیشن آفیس ویندوزفون هم وجود دارد و کاربران واقعا متعجب هستند که چرا مایکروسافت در حالیکه سازنده آفیس است، اما نسخه ویندوزفونی آن را شبیه به نسخه iOS تولید نکرده؟ البته اگر به یاد داشته باشید در گویا آی تی خبری منتشر کردیم که ظاهرا مایکروسافت قصد دارد نسخه جدید آفیس ویندوزفون را شبیه به نسخه iOS نماید.

در زیر می توانید این اپلیکیشن را برای اندروید، ios و ویندوزفون دانلود کنید.

wpstore

noskhe-android-w19

appstore

[منبع: PhoneArena]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *