تصویری از رابط کاربری جدید از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل به بیرون درز کرد

تصویری از رابط کاربری جدید از ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل به بیرون درز کرد
  • 1393/11/15
  • مجتبی
  • 0

در ماه گذشته طی مراسمی که برای ویندوز ۱۰ برگزار شد، مایکروسافت در مورد نسخه ای از این سیستم عامل سخن گفت که برای تبلت های و تلفن های هوشمند بهینه شده است. در هر صورت به لطف وجود برخی از کارکنان داخلی این بخش در شرکت یاد شده، اکنون می توانیم تصاویر جدیدی را از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ برای موبایل ها، مشاهده کنیم.

همانطور که گفتیم تصاویر تصویر یکی از کارکنان مایکروسافت در توییتر منتشر شده و به سرعت نیز حذف گردیده است. چیزی که مشخص است، دقت زیاد شرکت مورد بحث در مورد اجزای رابط کاربری بسیار بالا رفته. برخی از کاشی ها اکنون دراز تر شده اند و شبیه به کاشی های عریض هستند. یعنی حالا کاشی های افقی با ارتفاع بیشتر نیز قابل استفاده هستند.

همانطور که گفتیم عکس منتشر شده به سرعت پاک شد و دلیلی ندارد که بگوییم کارمندی که آن را منتشر کرده یه تصویر جعلی اماده نموده است. همچنین میدانیم که مایکروسافت نسخه ای پیش نمایش مخصوص توسعه دهنگان را نیز منتشر کرده. بنابر این می توان تقریبا اطمینان یافت که تصویر لو رفته از رابط کاربری جدید ویندوز ۱۰ برای موبایل ها واقعی باشد.

امیدوارم هر چه زودتر نسخه نهایی ویندوز ۱۰ مخصوص موبایل و تبلت از جانب مایکروسافت عرضه شود چرا که می تواند حکم یک انقلاب را برای این شرکت داشته باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *