گلکسی نوت ۵ با باتری ۴۱۰۰mAh در ماه آبان از راه می رسد (شایعه)

گلکسی نوت ۵ با باتری ۴۱۰۰mAh در ماه آبان از راه می رسد (شایعه)
  • 1394/5/29
  • مبين
  • 0

همانطور که می دانید گلکسی نوت ۵ سامسونگ به تازگی معرفی شده است که سامسونگ با این فبلت جدید یک غول تمام عیار را روانه بازار می کند. اکنون بسیاری از طرفداران سامسونگ برای سری جدید گلکسی نوت راضی نیستند چراکه با قدرت عظیمی که دارد باتری آن کوچک است و غیر قابل جا به جایی نیز می باشد.

البته در اوایل سال جاری بود که سامسونگ دستگاه جدید سری اس را در قالب باتری های قابل جا به جایی معرفی کرد حال شایعه شده است که سامسونگ قصد جبران این عمل در نوت ۵ را دارد و می خواهد نسخه اکتیو گلکسی نوت ۵ را با باتری ۴۱۰۰mAh در ماه نوامبر (آبان) روانه بازار کند.

سامسونگ با نسخه اکتیو علاوه بر ضد گردو غبار بودن و آب می خواهد که یک باتری بزرگتر را ارئه دهد. حال اگر این خبر صحت داشته باشد گلکسی نوت ۵ در ماه نوامبر از راه خواهد رسید و البته ممکن است که همانند گلکسی اس ۶ اکتیو منحصر به فرد ایالات متحده آمریکا باشد و توسط AT&T ارائه شود.

Samsung-Galaxy-Note5-Review-004

گذشته از این ها علاوه بر وجود باتری بزرگتر ۴۱۰۰mAh ممکن است که  این دستگاه با گواهینامه IP68 عرضه شود و ویژگی ضد اب بودن را کاملا دارا باشد و مشخصات کلی و سخت افزاری آن انتظار می رود که شبیه به گلکسی نوت ۵ نیز باشد.

هنوز سامسونگ به طور رسمی وجود این دستگاه را تایید نکرده است اما شواهد موجود نشان می دهد که احتمال شایعه بودن این خبر بسیار کم است. پس باید تا آینده نزدیک صبر کنیم و از تصمیم شرکت سامسونگ برای نسخه های آینده آگاه شویم.

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *