اینستاگرام دایرکت مسیج را با پیشرفت های بزرگ به روزرسانی کرد

اینستاگرام دایرکت مسیج را با پیشرفت های بزرگ به روزرسانی کرد
  • 1394/6/11
  • مبين
  • 0

ویژگی دایرکت اینستاگرام تقریبا بی فایده بوده است. این ویژگی در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و برای سیستم مسیجینگ یا پیام رسانی شبکه های اجتماعی یک چاره موقت به نظر می رسید که هیچ هدف واقعی نداشت. اما به روزرسانی امروز یعنی روز چهارشنبه در نهایت ممکن است چیزی باشد که به واقع استفاده شود.

شما قبل از اینکه مکالمه یا مسیجینگ را شروع کنید باید برای مخاطب مورد نظر خود یک تصویر ارسال کنید که می تواند هم از دوربین جلو و هم از دوربین عقب باشد. این راه برای آغاز یک مکالمه بسیار ساده است و برای ادامه مکالمه نیاز به ارسال مجدد یک عکس دیگر نیست.

instagram-direct-update-002-1280x720

با به روزرسانی جدید هوز این امکان وجود ندارد که با ارسال نکردن تصویر مکالمه متنی را آغاز کرد اما می توان تصاویر به اشتراک گذاشته دیگر افراد را برای مخاطب خود ارسلا کرد یا به اشتراک گذاشت و مکالمه مورد نظر را زیر آن آغاز کرد. علاوه بر این می توانید هشتگ ها و مکان ها را نیز در پروفایل شخصی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که تا ۱۵ نفر می توانند از ویژگی دایرکت مسیج یا پیام مستقیم در اینستاگرام استفاده کنند.

instagram-direct-update-006-1280x720

به گفته اینستاگرام هر ماه حدود ۸۵ میلیون نفر از ویژگی دایرکت استفاده می کنند که تنها کسری از ۳۰۰ میلیون کاربر است. با انتشار این به روزرسانی امروز انتظار می رود که این رقم افزایش یابد. البته اینستاگرام افزایش ۴۰ درصد از کل را نیز در سر دارد.

اینستاگرام دایرکت به عنوان یک جز از سرویس باید بهاین دنبال باشد که راه های ارتباطی میان کاربران و دوستان را آسان تر کند که با این ویژگی م یتواند آمار استفاده از دایرکت مسیج را افزایش دهد. این به روزرسانی امروز برا کاربران اندروید و iOS منتشر شده است که از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دانلود می باشد.

منبع: [technobuffalo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *