Cortana به IOS می آید!

Cortana به IOS می آید!
  • 1394/9/7
  • مجید جعفری
  • 0

پس از اندروید به نظر می رسد اکنون نوبت به IOS رسیده تا میزبان دستیار جدید مایکروسافت یعنی Cortana باشد. باید گفت اقدام مایکروسافت برای انتشار این دستیار صوتی بر روی پلتفرم های اندروید و IOS استراتژی بزرگی برای گسترش سهم این شرکت از بازاره گجت های همراه به حساب می رود.

نسخه بتای Cortana اکنون از طریق برنامه TestFlight اپل در دسترس است. از آن جایی که نسخه منتشر شده هنوز کامل نشده و TestFlight نیز به تعداد محدودی این برنامه را عرضه کرده، کاربران زیادی نمی توانند Cortana را بر روی IOS خود امتحان کنند. اوایل همین ماه بود که مایکروسافت نظرسنجی انجام داد و از کاربران سوال کرد که آیا علاقه ای به آزمایش Cortana بر روی IOS دارند یا خیر؟ جالب اینجاست کاربرانی که پاسخ مثبت داده بودند دستورالعملی برای چگونگی استفاده از این برنامه در ایمیل خود دریافت کرده اند.

cc

گفتنی است Cortana قابلیت های زیادی مانند پاسخ به اکثر سوالات شما، تنظیم هشدارها، اعلام جدیدترین خبرها و همچنین نتایج مسابقات و … دارد. از آن جایی که Cortana به همراه Windows عرضه شده، می تواند کامپیوتر ویندوزی شما را نیز کنترل کند. برای مثال می تواند هشداری را که از پیش در کامپیوتر خود فعال کرده بوده اید از طریق IOS غیرفعال کنید.

منبع: Gsmarena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *