ویندوزفون ها تصاویر پاناروما خواهند گرفت

ویندوزفون ها تصاویر پاناروما خواهند گرفت
  • 1395/6/3
  • زهرا معبودی
  • 0

تمامی کاربران ویندوزفون ها مدت هاست که کمبود تصویر برداری پاناروما را در قابلیت های تصویربرداری تلفن هوشمندشان احساس می کنند و حالا ظاهرا قرار است کمپانی مایکروسافت به زودی این مشکل را حل نماید با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات دقیق تری از این خبر در اختیارتان قرار دهیم.

یکی از کارهایی که کاربران اسمارت فون از انجام آن لذت می برند گرفتن تصاویر با افق های وسیع به وسیله قابلیت پاناروما در گوشی های اسمارت فون می باشد قابلیتی که طرفداران بسیاری یافته است و هر روز نیز به علاقه مندان به این ترفند عکاسی افزوده می شود.

اما کاربران ویندوز فون ها با وجود علاقه بسیار به این قابلیت همیشه از آن محروم بوده اند زیرا دوربین ویندوز فون ها فاقد قابلیت تصویر برداری پاناروما می باشد.

به گزارش مجله اینترنتی گویا آی تی به تازگی اخباری به گوش می رسد که کمپانی مایکروسافت قصد دارد به حسرت کاربران خود پایان دهد و این قابلیت را در دوربین های ویندوز فون خود پیاده سازی نماید.

panaroma-microsoft- windows-camera

در این اخبار حتی اشاره شده که این قابلیت از هم اکنون برای کاربران برنامه اینسایدر در ویندوز فعال شده است و و کاربران این نرم افزار می توانند از امروز به صورت رسمی از این قابلیت در  Windows Camera  استفاده نمایند.

در این خبر که امروز به صورت رسمی توسط کمپانی مایکروسافت منتشر شده است مشخص شده که به زودی این قابلیت بر روی تمامی دستگاه های مجهز به ویندوز ۱۰ پیاده سازی خواهد شد و پس از آن کاربران ویندوز ۱۰ نه تنها با ویندوز فون خود بلکه با تمامی دستگاه های ویندوزی قادر به تصویر برداری به سبک پاناروما خواهند بود.

بنابراین اگر از اعضای اینسایدر هستید می توانید از هم اکنون با بروز رسانی اپلیکیشن  Windows Camera  و ارتقاء آن به نسخه ۲۰۱۶٫۸۱۶٫۲۱٫۰ از تصویر برداری به سبک پاناروما لذت ببرید. در غیر این صورت لازم است تنها کمی دیگر منتظر عمومی شدن این قابلیت باقی بمانید.

منتظر خبرهای جدید گویا آی تی در این باره باشید و نظرات و دیدگاه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *