بیانیه سامسونگ درباره تعویض گوشی های نوت ۷

بیانیه سامسونگ درباره تعویض گوشی های نوت ۷
  • 1395/6/13
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر اخبار دنیای تکنولوژی را دنبال می کنید حتما می دانید که در پی انفجار گوشی هوشنمد گلکسی نوت ۷ مسئولان این کمپانی کره ای اعلام نمودند که فروش این محصول جدید موقتا و تا رفع مشکل فعلی متوقف خواهد شد همچنین با اعلام بیانیه ای خواستار تحویل گوشی های خریداری شده بوده است.

Note-7-Crispy-Edition

در این بیانیه اعلام شده است که کمپانی سامسونگ گلکسی نوت ۷ خریداری شده را دریافت می کند و ظرف یک هفته مدل بدون ایرادش را تحویل مشتریان خود خواهد داد.

در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا جزئیات بیشتری دباره این تعویض با شما درمیان بگذاریم.

Galaxy Note7

اطلاعات بدست آمده توسط gooyait.com حکایت از آن دارد که بنا بر اعلام رسمی کمپانی سامسونگ روند تعویض گوشی های نوت ۷ به این صورت است که مشتریان ۲ راه پیش رو دارند اول اینکه می توانند دستگاه گلکسی نوت ۷ خود را تحویل داده و حداکثر ظرف مدت یک هفته نوت ۷ بدون ایراد را دریافت کنند دوم اینکه آن را با یک گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج تعویض کرده و شرکت، اختلاف قیمت شان را به مشتری بپردازد.

گوشی گلکسی نوت ۷ دو هفته ای می شود  که روانه بازار شده و تا کنون در حدود ۲٫۵ میلیون از این دستگاه در سطح دنیا به فروش رفته است. با وجود مدت کوتاهی که این گوشی در بازار عرضه شده است تا کنون ۳۵ گزارش مبنی بر انفجار این گوشی ها منتشر شده است و شمار اندکی از کاربران اقدام به انتشار تصاویر مربوط به موبایل خود روی شبکه های اجتماعی کرده اند و مدعی شده اند که فبلت کهکشانی شان یا خیلی داغ شده یا منفجر گردیده است.

Samsung Galaxy Note 7 Note7

اخبار داغ دنیای تکنولوژی را از گویا آی تی دنبال نمایید. اگر شما هم از خریداران این گوشی هوشمند جدید هستید تجربیات خود را از داغ شدن این گوشی با ما درمیان گذاشته و منتظر اخبار جدید این کمپانی در مورد گوشی های موجود در ایران نیز باشید.

منبع:cnet
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *