سه شنبه تهران میزبان رویداد ایران کانکت خواهد بود

سه شنبه تهران  میزبان رویداد ایران کانکت خواهد بود
  • 1395/6/15
  • زهرا معبودی
  • 0

کنفرانس ایران کانکت ۲۰۱۶ با میزبانی مشترک Capacity Media ، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت در تاریخ شانزدهم لغایت هفدهم شهریور ماه (۶ و ۷ سپتامبر) در تهران برگزار خواهد شد.

این کنفرانس به عنوان اولین شاهراه ارتباطی بازار تلکام ایران با بازارهای بین المللی برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای همکاری ها و سرمایه گذاری های بین المللی بر روی بازار نوظهور تلکام ایران به شمار می آید. در ادامه با گویا آی تی همراه باشید تا شما را با این کنفرانس بیشترآشنا کنیم.

کنفرانس بین المللی ایران کانکت  قرار است فردا در هتل اسپیناس تهران کار خود را آغاز نماید. در این کنفرانس که یکی از مهمترین کنفرانس های بین المللی در حوزه فناوری اطلاعات می باشد قرار است برجسته ترین مدیران و سخنرانان داخلی و بین المللی حضور بهم رسانند.

IRAN CONNECT 2016

در این کنفرانس به فرصت های رشد درآمدی در صنعت ICT ایران از جمله تلفن های همراه، ثابت و بخش های مرتبط با اینترنت پرداخته می شود. همچنین کنفرانس Iran Connect 2016 فرصت مناسبی را برای صنعت مخابرات ایران جهت آشنایی و نشست با شرکت های مخابراتی بین المللی و سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند.

این همایش قرار است با هدف سرمایه گذاری شرکت های معتبر دنیا در حوزه ارتباطات ایران به‌ویژه اینترنت و موبایل و همچنین همکاری شرکت‌های ایرانی و خارجی در این زمینه برگزار شود.

از طرف کشورمان در این کنفرانس علاوه بر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت قرار است مدیران و مسئولان شرکت های اینترنتی و اپراتور های تلفن های همراه نیز حضور داشته باشند. همچنین مدیران اپراتورهای اینترنتی و موبایلی از نقاط مختلف دنیا نیز در این همایش حضور دارند.

با توجه به اخباری که در اختیار وب سایت https://www.gooyait.com قرار گرفته است، از جمله شرکت هایی که در این همایش وجود دارند می توان به شرکت‌های بین‌المللی چون BICS بلژیک، DBT-Telecom امارات، Orange فرانسه، QualityNet کویت، Sparkle ایتالیا و UCom LLC ارمنستان اشاره نمود. این شرکت ها به عنوان حامی و شرکت کننده در کارگاه ها و بخش هایی از کنفرانس حضور خواهند داشت.

این همایش می تواند سبب ورود بسیاری از فناوری ها به کشور و بومی سازی آنها و همچنین جذب سرمایه گذاران و شرکای خارجی شود.

درصورت بهره برداری درست و کامل، این همایش می تواند نقطه عطفی در توسعه فناوری‌هایی چون اینترنت و تلفن همراه در کشور باشد تا کاربران ایرانی را به استفاده از تکنولوژی های بومی شده روز دنیا دلگرم نماید.

IRAN CONNECT 2016

با توجه به برخی اخبار رسیده ممکن است در حواشی این کنفرانس شرکت های همراه اول و مخابرات ایران مذاکراتی را برای فروش سهام  و همکاری با کمپانی Orange فرانسه انجام دهند.

به نظر شما این قبیل کنفرانس ها تا چه حد می تواند در ارتقاء سطح کیفی فناری در کشور موثر باشد؟ نظرات خود را در این باره با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را برای دوستانتان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *