چگونه پیکسل لانچر را دانلود و نصب نماییم؟

چگونه  پیکسل لانچر را دانلود و نصب نماییم؟
  • 1395/8/2
  • زهرا معبودی
  • 0

به تازگی گوگل دو گوشی هوشمند جدید به نام گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL معرفی و روانه بازار کرده است. این گوشی ها بر خلاف مدل های قدیمی تر خود یعنی نکسوس، به سیستم عامل منحصر بفرد اندروید ۷ مجهز شده اند. گوگل در حالی این دو گوشی را به اندروید ۷ مجهز کرده که قصد دارد تا حداکثر کارایی را برای این دو به ارمغان بیآورد. یکی از قابلیت های جدید این گوشی ها Pixel Launcher می باشد که قصد داریم تا به طور خاص در این مقاله به آن بپردازیم و آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. با گویا آی تی همراه باشید.

به جرات می توان گفت که Pixel Launcher بزرگترین ویژگی گوشی های پیکسل می باشد که گوگل مسئول تعبیه آن بوده است. باید به این نکته اشاره کرد که چنانچه شما یکی از این گوشی های پیکسل را در اختیار نداشته باشید از داشتن این نرم افزار عاجز هستید. با این حال این نرم افزار در فروشگاه گوگل موجود بوده و می توانید با دانلود آن شانس خود را برای اجرای این نرم افزار برروی گوشی تان امتحان کنید.

پیش گفتار

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، این نرم افزار تنها بر روی گوشی های پیکسل در دسترس است و قائدتا گوشی های اندرویدی دیگر قادر به داشتن آن نیستند، البته شما می توانید با دانلود Pixel Launcher از سایت های متفرقه و یا پلی استور این نرم افزار را بر روی گوشی خود داشته باشید. گرچه پیشنهاد می کنیم که حتی المقدر Pixel Launcher را از پلی استور دانلود نمایید.

دانلود و نصب Pixel Launcher

برای استفاده از Pixel Launcher باید ۲ فایل با فرمت APK را به صورت جداگانه دانلود نمایید. اولین فایل به تنظیمات خود لانچر مربوط می شود که شامل ویجت‌ها، گوگل ناو و سایر منابع آن بوده و فایل دوم نیز برای استفاده از تصاویر پس زمینه جدید بکار گرفته می شود.

زمانی که کار نصب موارد بیان شده به پایان رسید، باید با تصویری همانند زیر مواجه شوید :

how-to-download-and-install-google-pixel-launcher

چنانچه قصد مشاهده سایر بروزرسانی ها هستید، میتوانید با کلیک بر روی صفحه اصلی وارد مسیر Settings -> Widgets -> Wallpaper شوید. هنگامی که بر روی یکی از آیکون های صفحه اصلی لانچر کلیک کنید، ویجت های اختصاصی همانند میانبرها برای شما به نمایش در خواهد آمد.

how-to-download-and-install-google-pixel-launcher

تصاویر پس زمینه ای که مشاهده می کنید پویا هستند و در دسته بندی های مختلف مرتب شده اند. در هر بخش در سمت چپ بالا گزینه ای تحت عنوان “Daily Wallpaper” وجود دارد که هر ۲۴ ساعت یکبار این تصویر را تغییر می دهد. توجه داشته باشید که این گزینه از اینترنت کمک می گیرد و زمانی که به اینترنت متصل نباشید، نمی تواند دسته بندی جدید را به شما نمایش دهد.

نظرات و دیدگاه های خود را درباره این آموزش کاربردی و مفید با دیگر کاربران گویا آی تی در میان بگذارید و همچنین با اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی آن را به دیگران نیز آموزش دهید.

منبع: androidpit

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *