گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در اوایل اردیبهشت عرضه خواهد شد؟

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ سامسونگ در اوایل اردیبهشت عرضه خواهد شد؟
  • 1395/10/17
  • مقدم
  • 0

انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام گلکسی اس ۸ رونمایی کند. با این‌حال، جزئیات چندانی در رابطه با زمان عرضه آن به بازار منتشر نشده بود. به‌تازگی، فاش شده است که شرکت سامسونگ در نیمه دوم آوریل، گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ را به صورت جهانی عرضه می‌کند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با گویا آی‌تی، همراه باشید.

براساس گزارش‌ رسانه‌های کره‌ای، شرکت سامسونگ برای زمان‌ عرضه گوشی پرچم‌دار جدید خود برنامه‌ریزی کرده است و به همین جهت، گوشی گلکسی اس ۸ در ۱۸ آوریل (۲۹ فروردین) به صورت رسمی در بازارهای مختلف عرضه خواهد شد. با این‌حال، ممکن است در برخی از بازارها، عرضه آن با کمی تاخیر همراه باشد و احتمالاً در همه کشورها به صورت هم‌زمان، عرضه نمی‌شود.

منابع انتشار این شایعه، هم‌چنین اعلام کرده‌اند که شرکت سامسونگ از گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۸ در یک رویداد اختصاصی رونمایی می‌کند و احتمالاً در اواخر ماه ماه مارس یا اوایل ماه آوریل، این گوشی معرفی خواهد شد. در همین رابطه، مدتی پیش اعلام شد که شرکت سامسونگ تا پیش از رونمایی رسمی از گوشی گلکسی اس ۸ در ماه آوریل، تولید آن‌را در ماه مارس آغاز خواهد کرد زیرا قطعات لازم برای گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ در ماه فوریه به کارخانه‌های تولید گلکسی اس ۸ می‌رسد.

برای عرضه اولیه گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ، ده میلیون واحد از گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس تولید خواهد شد و انتظار داریم که به دلیل مشخصات‌فنی قدرت‌مند گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ در مدت زمان کوتاهی، تمامی مدل‌ها به فروش برسد.

گلکسی اس 8

یکی از دلایلی که شرکت سامسونگ، رونمایی از گوشی گلکسی اس ۸ را در ماه فوریه به تعویق انداخته، مربوط به مشکلات فبلت گلکسی نوت ۷ است و به همین جهت، این سازنده مدت زمان بیشتری را بر روی آزمایش گوشی پرچم‌دار جدید خود صرف می‌کند تا فاجعه فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۷ تکرار نشود. البته برخی از شایعات نشان می‌دهد که طولانی بودن پروسه ساخت گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، علت تاخیر در عرضه آن‌ها به بازار خواهد بود.

براساس گمانه‌زنی‌ها، گوشی گلکسی اس ۸ از یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه استفاده می‌کند و حسگر اثرانگشت در گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به دلیل کاهش حاشیه پایین نمایشگر و حذف دکمه فیزیکی Home به پشت گوشی منتقل شده است؛ دکمه‌های Back، Home و Overview نیز به صورت نرم‌افزاری خواهد بود. به همین جهت، شرکت سامسونگ ممکن است گوشی پرچم‌دار جدید خود را با یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با نسخه مجهز به نمایشگر تخت ۵٫۱ اینچی گلکسی اس ۷، بدون تغییر در ابعاد آن، عرضه نماید.

هم‌چنین، پیش‌تر اعلام شد که مدل دیگر گوشی گلکسی اس ۸ با نمایشگر ۶ اینچی معرفی خواهد شد و قلم S-Pen به عنوان یک وسیله جانبی برای آن در دسترس قرار می‌گیرد؛ هرچند، مشخص نشده است که قابلیت‌های نرم‌افزاری سری گلکسی نوت برای این مدل در نظر گرفته می‌شود یا مجهزشدن گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ به قلم S-Pen، تنها به یادداشت برداری و طراحی محدود خواهد بود. با این‌حال، ممکن است با توجه به احتمال عرضه فبلت پرچم‌دار گلکسی نوت ۸ در نیمه دوم سال جاری، قلم S-Pen برای گوشی پرچم‌دار جدید سامسونگ چندان کاربردی نباشد.

منبع: Phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *