چگونه کلید bixby در گلکسی s8 را تغییر دهیم؟

چگونه کلید bixby در گلکسی s8 را تغییر دهیم؟
  • 1396/1/26
  • زهرا معبودی
  • 0

شرکت سامسونگ تا کمتر از ۱۰ روز دیگر جدیدترین محصولاتش را به بازار وارد می‌کند، و کاربران می‌توانند دو محصول فوق العاده چشمگیر s8 و  s8+را خریداری کنند؛ این در حالی است که برخی از خرده فروشان در آمریکا در حال آزمایشاتی بر روی قابلیت‌های متعددی بر روی این پرچمدار گوشی هستند، تا جایی که یکی از کاربران در شبکه یوتیوب فیلمی را منتشر کرده است که در آن از نحوه تغییر دکمه بیکسبی و هم چنین تنظیم تغییر دسترسی به یک اپلیکشین دلخواه دیگر فیلم برداری کرده است.

اگر قصد خرید یکی از این گوشی‌ها را دارید می‌توانید در ادامه این نوشته و با آموزش نحوه تغییر دادن این دکمه در گوشی گلکسی آشنا شوید، با ما همراه باشید.

s8

کاربر کنجکاو یوتیوبی به نام Dylan Bertwell، فیلم آموزشی را در یوتیوب برای دیگر کاربران به اشتراک گذاشته است که در این فیلم تمام مراحل تعییر کلید بیکسبی را توضیح می‌دهد. برای شروع او به انبار فروشگاه یا Best Buy وارد شد و سپس بعد از یک آزمایش بر روی اس ۸ متوجه شد که می‌توان این قابلیت را تغییر داد؛ برای اینکار به راحتی می‌توانید از یک اپلیکشن شخص سوم استفاده کنید تا این ویژگی برای گوشی‌تان وارد شود.

اگر فکر می‌کنید که این دستور العمل‌ها را تا زمان خرید گوشی فراموش می‌کنید بهتر است که آن را بوک مارک و در مرورگر خود ذخیره کنید تا در صورت خرید گوشی گلکسی اس ۸ و پلاس، تغییر عملکرد دکمه بیکبی را اعمال کنید.

برای شروع و استفاده از این قابلیت ابتدا در فروشگاه Google Play ، اپلیکیشن All in One Gestures را دانلود کنید، و سپس ان را نصب کنید.

Bixby-button-on-the-Samsung-Galaxy-S8

 

  • نرم افزار را اجرا کنید؛ دسترسی‌هایی که نرم افزار برای اجرا شدن صحیح بر روی گوشی‌تان، به آن‌ها نیاز دارد را مجوز دسترسی بدهید.
  • وارد نرم افزار شوید؛ swipe left کنید، یعنی به سمت چپ سوایپ کنید تا به قسمت گزینه‌های سخت افزاری وارد شوید، آن را فعال کنید.
  • بعد از فعال کردن به شما پیغامی مبنی بر تنظیمات دسترسی نشان داده می شود، آن را کلیک کنید تا به بخش Accessibility Settings وارد شوید.
  • توجه کنید که در پایین منویی که نمایش داده شد و در قسمت سرویس (Services) نرم افزار All in One Gestures قرار دارد، باید دکمه رو به روی آن را فعال کنید و سپس مجوزهای دسترسی لازم را به برنامه بدهید.
  • بعد از طی مراحل بالا، دو مرتبه به قسمت دکمه‌های سخت افزاری (Hard Keys) بروید؛ در بالای این بخش و سمت راست این برنامه، گزینه سه نقطه را که حکم منوی برنامه را دارد انتخاب کنید.
  • بعد از ورود به این صفحه دکمه بیکبی را فشار دهید؛ می‌بینید که کد ۱۰۸۲ برای شما نمایش داده شده است، حالا دکمه بازگشت را انتخاب کرده و به به آخر لیست در قسمت دکمه های سخت افزاری (Hard Keys) بروید.
  • در بخش پایینی منو یک کد قرار دارد که همان ۱۰۸۲ است، و یعنی نشان‌دهنده این است که به وسیله این گزینه می‌توان عملکرد دکمه بیکسبی را تغییر داد.
  • حالا این گزینه را انتخاب کرده و سپس نحوه دسترسی به اپلیکیشن دلخواه‌تان و عملکرد دکمه را تغییر دهید.

بدین ترتیب می توانید با این آموزش دکمه مورد نظر را برای عملکرد مورد نظرتان تغییر دهید. این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید و نظرات خود را در گویا آی تی بنویسید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *