ایمیل در سال ۲۰۱۷: کاربران در کجا، چه وقت و چگونه پیام های خود را چک می کنند؟

ایمیل در سال ۲۰۱۷: کاربران در کجا، چه وقت و چگونه پیام های خود را چک می کنند؟
  • 1396/8/17
  • مهدی پیوندی
  • 0

تحقیقی که اخیراً توسط کمپانی معروف اَدوبی انجام شده نشان می دهد که اغلب کاربران در طول روز در هر چند ساعت ایمیل های شخصی و همچنین کاری خود را چک می کنند.

گزارش این تحقیق بر اساس نتایج یک نظرسنجی به رشته تحریر در آمد که در ماه جولای سال ۲۰۱۷ از ۱۰۰۷ نفر از کارمندان شاغل بالای ۱۸ سال ایالات متحده صورت گرفت.

بر طبق این گزارش، تقریباً ۴۴ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی مورد اشاره ایمیل های کاری خود را هر چند ساعت در خارج از ساعات کاری چک کرده و ۵۱ درصد نیز در طول هر چند ساعت ایمیل های شخصی خود را در ساعات کاری چک می کنند.

تنها ۲۰ درصد از کاربران هرگز ایمیل های کاری خود را در خارج از ساعت های معمول کاری چک نمی کنند که این رقم برای کاربرانی که هرگز ایمیل های شخصی خود را در محل کار چک نمی کنند فقط ۱۰ درصد است.

اغلب کارمندان (۷۴ درصد) ادارات و شرکت ها ایمیل های خود را قبل از ورود به محل کار چک می کنند: ۲۶ درصد از آنها صندوق ایمیل خود را در هنگام صبح و زمانی که هنوز از رختخواب بیرون نیامده اند چک می کنند، ۳۷ درصد هنگامی این کار را انجام می دهند که در حال آماده کردن یا میل کردن صبحانه هستند، و ۱۱ درصد از کارمندان در مسیر عزیمت به محل کار به بررسی ایمیل های جدید خود می پردازند.

بنابر نتایج این نظرسنجی، در طول ماه گذشته تقریباً ۶۹ درصد از این کارمندان در حال مشاهده تلویزیون یا فیلم، ۵۴ درصد در رختخواب و ۴۶ درصد در طول سفر ایمیل های خود را چک کرده اند.

رایانه های رومیزی یا لپتاپ همچنان پرکاربردترین دستگاه برای چک کردن ایمیل های کاری به حساب می آیند (۶۲ درصد از کاربران همچنان از این طریق ایمیل خود را چک می کنند). در عین حال، بیشتر کاربران (۵۹ درصد) برای چک کردن ایمیل های شخصی خود از گوشی های هوشمندشان استفاده می کنند.

گزارش این نظرسنجی نشان می دهد که احتمال بازشدن ایمیل های کاری از ایمیل های شخصی بیشتر است. تقریباً نیمی از شرکت کنندگان در نظرسنجی تمامی ایمیل های کاری خود را باز می کنند.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *