کاربران توئیتر در هر ثانیه ۶۰۰ توئیت انجام می‌دهند

  • 1388/12/6
  • ITTeach
  • 0

یکی از مدیران توئیتر می‌گوید به طور تقریبی در هر ثانیه ۶۰۰ توئیت و در ۲۴ ساعت ۵۰ میلیون تویئت بوسیله کاربران به این  سرویس میکروبلاگینگ ارسال می‌شود.

از زمانی که توئیتر در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد در هر روز در حدود ۵ هزار توئیت ارسال می‌شد که در سال ۲۰۰۸ این تعداد به سیصد هزار توئیت افزایش یافت و در سال ۲۰۰۹ با افزایس ۱۴۰۰ درصدی این تعداد به ۳۵ میلیون توئیت در روز رسید که الان در سال ۲۰۱۰ این تعداد به رقم خیره کننده ۵۰ میلیون توئیت رسیده است.

“شان گرت” معاون رسانه ای توئیتر در این مورد گفت:”تقریبا ۲۰ درصد از تویئت‌ها به یک محصول و یا نام تجاری اشاره دارند”.

سیاست توئیتر مبتنی بر جذب افراد بادنفوذ همچون اریک اشمیت رئیس گوگل و یا بیل گیتس مایکروسافت همچنان ادامه دارد و حتی دالای لاما رهبر تبعیدی تبتی نیز عضو تویئتر است که جایگزین یک حساب جعلی به همین نام شده است.

از سوی دیگر و بر اساس آخرین آمار موسسه  ComScore’s بعد از یکپارچه کردن کاربران تویئتر در موتور جستجوی گوگل آمار بازدید کنندگان سایت تویئتر در حدود ۱۰ درصد از دسامبر ۲۰۰۹ تا ژانویه ۲۰۱۰ افزایش یافته است.

به عقیده کارشناسان این قرارداد بیشتر به نفع توئیتر بوده است تا بتواند آمار بازدید کنندگان سایت خود را بالا ببرد به طوریکه به طور متوسط در هر ماه در حدود ۳٫۱ درصد افزایش بازدید کننده داشته است.

گفتنی است که توئیتر یک سرویس میکروبلاگینگ است که کاربران با داشتن صفحه شخصی و دوستیابی می توانند احوالات و گقتار و عقاید خود را به اشتراک بگذارند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *