با Forward ports easily پورتها را به آسانی ارسال کنید.

  • 1389/2/6
  • ITTeach
  • 0

افراد بسیاری جهت ارسال پورت تقلا میکنند ولو اینکه صدها راهنما و خودآموز در اینترنت موجود است. اگر شما از یک روتر استفاده میکنید و نمیدانید چگونه پورتها را ارسال کنید ، برخی برنامه هایی که به ارسال پورت نیاز دارند از عملکرد صحیح بازمیمانند. مثالهای رایج از چنین برنامه هایی نرم افزارهای P2P مثل uTorrent   یا Limewire   هستند.

Simple Port Forwarding یک نرم افزار است که کارها را توسط  لاگین اتوماتیک به روتر شما و ایجاد تغییرات لازم برای ارسال پورتی که شما انتخاب کرده اید،  آسان میکند. این برنامه بیش از 1100 روتر مختلف را در زمان این نوشته پشتیبانی میکند.

وقتی برنامه را اجرا میکنید یک چک لیست به شما نشان میدهد که مراحلی که شما برای اجرای ارسال پورت نیاز خواهید داشت را مشخص خواهد کرد.

اینترفیس اصلی برنامه، کوچک و ساده است. گزینه هایی برای دیدن آنچه قرار است به روترارسال شود و تعداد ورودیها و پورتهایی که در فرایند استفاده خواهد کرد، ارائه میدهد. شما این امکان را دارید که لیست خود را ذخیره کنید و آنرا برای کاربر دیگر برنامه بفرستید. بنابرین بجای اتلاف زمان زیادی برای سعی در توضیح دادن ارسال پورت، به یک عضو فامیل، به سادگی آنها را مجبور کنید از برنامه با لیست ذخیره شده شما استفاده کنند و روترشان را به روز کنند.

این برنامه یک دیتابیس بزرگ از پورتهای شناخته شده برای بیش از 670 بازی و برنامه دارد بنابراین یافتن پورتی که شما نیاز دارید آسانتر شده است. اگر شما مطمئن نیستید که یک برنامه مخصوص از چه پورت هایی استفاده میکند، تنها کافیست برنامه را از یک لیست پایین افتادنی انتخاب کنید ، برنامه خودش اتوماتیک پورت را اضافه میکند. این برنامه همچنین برنامه های معمولی که شما وارد کردید را بیاد میاورد، پس شما مجبور به ورود مجدد آنها نیستید.

جدای از ارسال پورتها،  Simple Port Forwarding با بسیاری از ابزار اضافی فراخوانی میشود مثل ابزار تنظیم IP ، به صورت استاتیک یا مراجعه به DHCP ، یا افزودن استثناها به فایروال ویندوز. وقتی شما پورتهایتان را ارسال میکنید با پورت-تستر برنامه  میتوانید آزمایش کنید که ببینید آیا آنها (پورت ها ) میتوانند صحیح دستیابی شوند یا خیر.

منبع: instantfundas

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *