سرگرمی روز جمعه : بازی برادران سوپر ماریو Crossover

  • 1389/3/21
  • محمدرضا ارجمندی
  • 3

بالاخره  روز جمعه فرا می رسد و شما دوست دارید از بعد از ظهر آن لذت ببرید و سرگرم باشید. امروز ما نگاهی به بازی کلاسیک و فوق العاده جالب قارچ خور با نام Super Mario Bros. Crossover می اندازیم.

از نام بازی پیداست که چگونه باید آن را انجام دهیم. با این حال ، مورد جالب این است که شما می توانید هر زمان که از یکی از کاراکترها خسته شدید میان شخصیت های مختلف بازی های کلاسیک یکی را انتخاب کرده و شخصیت تحت کنترل خود را عوض کرده و از سبک حرکت و حمله آنها در پیشبرد بازی استفاده کنید.بعضی از این  شخصیت ها عبارتند از لینک(Link) ، مگامن ، Samus… و غیره.

هنگامی که شما از هر کدام از شخصیت های بازی استفاده می کنید یک راهنمایی به شما نشان داده می شود که در مورد چگونگی استفاده از سبک حرکت  و حمله آنها در بازی است.

در تصویر زیر شخصیت اصلی بازی Link است…

بین هر یک از مراحل(جهان ها) شما می توانید شخصیت مختلفی که دلخواه شماست انتخاب کنید که خیلی جالب و تماشایی است.

اگر می خواهید به شیوه کلاسیک بازی کنید به یاد داشته باشید ، می توانید ماریو  را هم انتخاب کنید.

این بازی را می توان با استفاده از صفحه کلید  بازی کرد، اما این برنامه همچنین از دسته بازی(گیم پد) پشتیبانی کرده ، که در قسمت پیوند ها می توانید دستورالعمل استفاده از گیم پد را مطالعه کنید.

شما احتمالا برای این بازی ساده از گیم پد استفاده نخواهید نمود… اما جالب است که بازی چنین قابلیتی هم دارد.اگر خدای ناکرده در محل کار خواستید سوپر ماریو بازی کنید اطمینان حاصل کنید که صدای اسپیکر رایانه خود را تا حد زیادی کم کنید تا رئیس متوجه نشود ، و همچنان در این اندیشه اشتباه  که شما سخت مشغول کارید باقی بماند(:

پیوندها

بازی برادران سوپر ماریو Crossover

دستورالعمل استفاده از گیم پد برای بازی برادران سوپر ماریو Crossover

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام
    من یه راهی پیدا کردم که منوی cheat توی بازی فعال بشه
    برای اینکار یه سیو از بازی بگیرید بعد اون سیو با نوت پد باز کنید و در کاراکتر آخر به جای 0 عدد 1 رو بزارید بعد فایلو سیو کنید و اونو تو بازی لود کنید اونوقت بازی رو که pasue کنید پایین quit game منوی cheat هم اضافه میشه امکاناتش هم اینه :
    level select – invisible – infinte lives – . . .
    موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *