سرگرمی روز جمعه : یورش تیرانداز

  • 1389/5/29
  • مهرداد ارجمندی
  • 1

دوباره روز جمعه فرا رسیده و درحالی که کار طول هفته به پایان رسیده اکنون  زمان بازی و سرگرمی است . این هفته ما یک بازی خنده دار داریم که در این بازی شما نقش یک سرباز تنها را دارید که تنها بازمانده ی جنگ است و باید از سنگر و پناهگاه زیر زمینی دفاع کند.

یورش تیرانداز

در صفحه ی اصلی شما می توانید به سرعت وارد میدان جنگ شوید یا نگاهی به تنظیمات بیاندازید. شاید بخواهید به منوی تنظیم آهنگ بروید و صدای آن را ببندید چون ممکن است کمی آزار دهنده باشد.

تنظیمات بسیار آسان است… به معنای واقعی کلمه آسان است…با اسلحه ی خود هدف بگیرید و برای زنده ماندن شلیک کنید.

وقتی که مرحله ی جدید آغاز می شود، یک پیام را می بینید که به شما سطح مرحله و چگونگی آغاز مجدد را نشان می دهد( این کار بیشتر برای این است که اگر خواستید بازی را نگه دارید و به طور موقت کارهایتان برسید ). در بالا  گوشه سمت چپ شما می توانید میزان مهمات و سلامتی (جون)  خود را ببینید.  و در بالا گوشه ی سمت راست حداقل سربازی را که باید بکشید تا به مرحله بعد بروید را می بینید .

برای اینکه سربازان یا کشتی های حامل آنها را نابود کنید به سادگی کلید سمت چپ موس را پایین دهید و در جایی که آنها هستند نگه دارید. وقتی که به میزان تعیین شده ی کشتار سربازها رسیدید ممکن است باز هم سربازانی جلوی شما ظاهر شوند که باید آنها را هم بکشید تا به شما آسیبی نرسانند.

وقتی به مرحله ی سوم رسیدید در این سطح شما با هواپیماهای دشمن مواجه می شوید. شما باید به سرعت و تا آنجایی که می توانید سریع آنها را نابود کنید.

کارکتر کودن بازی هم در مرحله ی سوم ظاهر می شود و مدام در صحنه قدم می زند اگر می توانید او را هم نابود کنید.

توجه :به نظر می رسد در طول بازی کارکتر احمق بازی در هر سه مرحله یک بار ظاهر می شود .

وقتی که یک دور بازی را تمام کردید صفحه ی نمایش مانند چیزی می شود که می بینید. توجه کنید که تعداد سربازانی که باید در هر مرحله بکشید و در گوشه ی سمت راست بالا نشان داده شده است به طور قابل توجهی مرتب زیاد می شود .

در مرحله ی پنجم صحنه به شدت شلوغ و بازی سخت می شود. تانکها هم به دسته ی سربازان اضافه می شوند. و هواپیماهای جنگی سعی در نابود کردن شما دارند. پس باید نشانه گیری خود را بهتر کنید.

بازی یورش تیرانداز را بازی کنید

منبع : HOW-TO GEEK

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *