سرگرمی روز جمعه : سخت کار کردن !

سرگرمی روز جمعه : سخت کار کردن !
  • 1391/5/6
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته زامبی ها به محل کار شما حمله کرده اند و انگار باید قبل از اینکه این هفته به خانه بروید باید دفتر کارتان را از وجود آنها پاک کنید . در طی بازی چیزهای زیادی جمع می کنید تا بتوانید به موفقیت برسید . به نظر خودتان می توانید این زامبی های مزاحم را نابود کنید یا اینکه می خواهید دفتر کارتان را با آنها شریک شوید ؟

سخت کار کردن در دفتر کار

در اینجا یک نگاه سریع به معرفی بازی می اندازیم … قسمتهای بیشتری از این وجود دارد ولی این اسکرین شاتها یک دید کلی از بازی به شما خواهد داد تا بفهمید واقعا در این بازی چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد .

 

در این بازی پانزده مرحله وجود دارد و به نظر می رسد که حسابی شما را در آخرین ساعات کارتان مشغول کند . موستان را بالای سر هر مرحله که  بیاورید به شما نشان می دهد که در آن مرحله هدف چیست وشما باید چه کاری انجام دهید .

در حین بازی کمک های زیادی به شما داده می شود تا متوجه شوید که هر فرایند چطور صورت می گیرد ، حمله تیراندازی و جابجایی نیروها تماما به شما آموزش داده می شود . برای مثال گفته می شود که موس را بر روی نیروهایتان بیاورید و با گرفتن و کشیدن آنها را می توانید جابجا کنید .

 

سفر آغاز می شود . شما باید به Pam و Dave کمک کنید تا از اولین مرحله بعد از نابودی زامبی ها ، نجات پیدا کنند .

 

اولین اسلحه بدست آمد ، حالا وقت آن است که زامبی ها را یکی یکی از بین ببرید …

یک اسلحه دیگر بدست آوردید و حالا زامبی های بیشتری در راه هستند …

در هر مرحله شما باید وطیفه ای را به انجام برسانید برای مثال جمع کردن تمامی نجات یافتگان و آوردن آنها با خودتان و سپس پیدا کردن تنها راه خروج ( همانند چیزی که اینجا نشان داده شده است )

 

هنگامی که به سلامت از یک مرحله عبور کردید امتیازات شما به نمایش در می آید .

هرچقدر تعداد بیشتری را همراه خود به راه بیاندازید تا از یک مرحله عبور کنید به نیروی بیشتری نیاز دارید تا جلوی زامبی های مهاجم کم نیاورید .

امیداورم از این بازی لذت ببرید و آخر هفته خیلی خوبی را داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *