به کمک CellSea به سرعت به صورت آنلاین فیلم های خود را ویرایش و به فرمتهای مورد نظر خود تبدیل کنید

  • 1389/8/16
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

ویرایش یک فیلم متناسب با مدیا پلیر قابلحمل شما می تواند یک کار وقت گیر و طولانی باشد به خصوص وقتی که فیلم مورد نظر شما به صورت آنلاین است و در کامپیوتر شخصی شما وجود ندارد. باید اول فیلم را دانلود کنید و آن را وارد یک ویرایش گر و تبدیل فیلم کنید و سپس آن را به دستگاه خود منتقل کنید. که این کارها کلی از وقت شما را می گیرد. ولی CellSea تمام این کارها را ساده تر و سریع تر کرده است .

CellSea یک ویرایشگر و تبدیل کننده ی فیلم است که کارهای زیادی را با فیلمهایی که آنلاین هستند می کند. بعد از اینکه در سایت یک حساب باز کردید می توانید یک فیلم از کامپیوتر خود آپلود کنید یا اینکه می توانید URL فیلم مورد نظر خود را وارد کنید تا به صورت آنلاین عملیات ویرایش انجام شود.

از روی کامپیوتر خود شما می توانیدفیلم مورد نظر خود را با فرمتهای زیر آپلود کنید :

FLV, AVI, MOV, MPG, VOB, MP4, WMV, RM, 3GP و DIVX . وقتی که فیلم مورد نظر شما آپلود شد می توانید موارد ویرایشی زیادی را بر روی آن اعمال کنید. به عنوان مثال : می توانید فیلم خود را مرتب و تغییر سایز دهید ، آن را برش دهید و قسمتهایی که نمی خواهید را حذف کنید. به یک فیلم یا فیلم های دیگر آن را بچسبانید و به آن موسیقی اضافه کنید.

وقتی کارتان با ویرایش کردن تمام شد می توانید فیلم ویرایش شده را با فرمتهایی از قبیل 3GP, AVI, MOV, MP4 و FLV دانلود کنید.

توجه داشته باشید که : به یاد داشته باشید که قبل از اینکه فیلم خود را آپلود کنید برای خود حساب باز کرده باشید چرا که در غیر اینصورت فیلم آپلود شده ی شما قابل دانلود برایتان نمی باشد.

ویژگی ها :

یک رابط کاربری ساده و آسان برای ویرایش و تبدیل فیلم

قابلیت آپلود کردن فایل از روی کامپیوتر شما یا با استفاده از فیلم های آنلاین

به شما اجازه می دهد فیلم تبدیل شده را به فرمتهای 3GP, AVI, MOV, MP4, و FLV دانلود کنید

سایتهای مشابه این سایت :  Stroome, , BrushVideo, Creaza و   Kaltura

از اینجا می توانید به cellsea دسترسی داشته باشید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *