گوشی همراه مدل “بیسکویی فون” کمپانی شارپ همانند یک بیسکوئیت است!

  • 1389/8/23
  • ITTeach
  • 1

در بین گوشی‌های همراه غیرمعمول، مدل ساخته شده از چوب  که کمپانی شارپ امروز به  بازار ژاپن عرضه کرده است، تنها نیست، بلکه یک مدل دیگر از این نوع گوشی‌های غیرمعمول، با نام “بیسکویی فون” نیز توسط این کمپانی معرفی شده است که می‌توان گفت، حتی از مدل چوبی نیز غیر معمول‌تر است. این گوشی موبایل به چند دلیل، شکلی شبیه به یک بیسکوئیت دارد. به نظر می‌رسد کمپانی شارپ علاقه خاصی به ساختن چنین مدل‌های عجیبی دارد.

بیسکویی فون، از لحاظ مشخصات فنی، نسبت به همتای چوبی خود، شرایط بهتری دارد. این مدل صفحه نمایشی 3.2 اینچی، با رزولوشن 480 در 854 ، یک دوربین شارژ همزمان(CCD) 9.6 مگاپیکسلی، یک صفحه نمایش فرعی 1.4 اینچی با تکنولوژی اوال‌ای‌دی(ال‌ای‌دی زیستی(OLED)) دارد. همچنین این گوشی، ضد آب نیز می‌باشد(با مقدار استاندارد مقاومت در مقابل آب IPX5/IPX7) توان حفاظتی . همچنی خریداران این گوشی می‌توانند از ویژگیهای “دلنشین” از پیش نصب شده آن، نظیر تصاویر پس‌زمینه، لذت ببرند(تصویر زیر را ملاحظه کنید).

گوشی همراه مدل بیسکویی فون نیز همانند مدل گوشی چوبی، فقط تو 15000 عدد تولید شده است. کمپانی ژاپنی عرضه‌کننده گوشی‌های همراه، دوکومو ان‌تی‌تی، توزیع این گوشی را در ماه آینده، در طرحهای شیری و شکلاتی شروع خواهد کرد.

منبع: mobilecrunch

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *