مايكروسافت به هكرهاي Windows Phone 7 تي شرت جايزه مي‌دهد!

  • 1389/11/6
  • ITTeach
  • 3

اگر شما در فايلهاي سيستمي iPhone يا PS3 دست برده ايد ممكن است در معرض دعاوي حقوقي از سوي كمپانيهاي سوني و اپل قرار بگيريد، ولي به نظر مي­رسد كه رخنه­گران در سيستم­عامل Windows Phone 7 با برخورد به مراتب شيرينتري مواجه شوند. تيم ChevronWP7 كه مسئول ارائه نخستين رخنه در Windows Phone 7 كمپاني مايكروسافت به ما بود براي ديدار با تيم توسعه دهندگان Windows Phone 7 در مايكروسافت دعوت شد تا بحث بي­پرده­اي درباره آينده و امنيت Windows Phone 7 مطرح شود.

اعضاي تيم ChevronWP7 اوائل اين هفته با، برندون واتسون، مدير تجربه توسعه دهنده سيستم­عامل WP7 و ديگر اعضاي گروه ديدار كردند و به بحث درباره نحوه امنتر كردن بازارفروش و همچنين آينده بازيهاي Homebrew پرداختند. تيم ChevronWP7 به عنوان مقدمه­اي براي اين جلسه، ابزار رايگان توسعه­دهنده قفلگشايي Windows phone 7 را به درخواست مايكروسافت جمع كرده­است، ولي اين نرم­افزار از كنترل خارج شده و در حال حاضر به طور گسترده­اي توسط XDA-Developers مورد استفاده قرار مي­گيرد.

جزئياتي درباره نتيجه اين جلسه اعلام نشده است، ولي اعضاي تيم حداقل به خاطر دردسرهايي كه درست كرده­اند تي­شرت دريافت نموده­اند.

منبع: instantfundas

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. اصل مطلب در همین تصویری بود که در مطلبتون گذاشتین، که از قلم افتاد، “من اولین کسی هستم که ویندوز فون ۷ رو هک کردم و تنها چیزی که به دست آورم این تی شرت زشت و بد قواره بود”.

    نیشی که مایکروسافت به این یارو زد از صدتا دعوای حقوقی هم گزنده تره

    1. WOW مرسي محسن جان
      عجب نكته‌اي رو گفتي واقعا حيف شد ميتونستيم تيتر بهتري بزنيم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *