پیش فروش تبلت‌های (Tablet) سری 7 Oak-Trail سامسونگ در سایت آمازون

  • 1390/2/22
  • ITTeach
  • 0

سامسونگ هنوز موجودیت تبلت جدید سری۷ سامسونگ که بر اساس پردازشگر جدید Oak Trail  است را رسماً الام نکرده، اما خرده فروش آنلاین معروف، سایت آمازن ( Amazon.com ) ، یک دستگاه دو گانه را در لیست محصولات خود قرار داده است. دروغ‌های نو ظهور در وضعیت ” پیش فروش “.

بر اساس اطلاعات رسمی‌، این مدل دارای ویژگیهای زیر است : پردازشگر Atom Z670 5/1 گیگاهرتزی، کارت حافظه ی 2 گیگابایتی، کارت گرافیک اینتل ، SSD  ۳۲ گیگابایتی، وبکم  3/1 مگاپیکسلی ، اینترنت بی‌ سیم  802.11 b/g/n، ورودی USB، خروجی HDMI و باطری 6 سلولی. گفته شده است که عمر باطری تا 9 ساعت است.

این محصول سامسونگ با نام رسمی رایانه ی تبلت سری۷ XE700Z0A-A01US، نسخه ی Home Premium ویندوز7 را اجرا می کند و قیمت آن 649 دلار است.

ویژگیهای تبلت سری7 سامسونگ:

v     به قدرت  پردازشگر 5/1 گیگاهرتزی ATOM Oak-Trail Z670 اینتل ، کارت حافظه ی DDR2 2 گیگابایتی، SSD 32 گیگابایتی

v     802.11bg/n ( نصب شده بر روی مادربرد )

v     نسخه ی Home Premium ویندوز7 ( 32 بایتی )

v     دوربین دوتایی ( جلو: 3/1 مگاپیکسل / پشت: 3 مگا پیکسل )

v     درایو حالت جامد ( SSD ) 32 گیگابایتی

حال می توانید این محصول را از آمازون پیش خرید کنید.

 

محاسبات نوآورانه ی موبایل

رایانه کشویی کم وزن سامسونگ سری۷، با تسهیلات و پاسخگویانه مهندسی‌ شده است. در ۲ مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی موجود است، سری۷ با وجود کارتخوان ۴ کاره، دارای ویژگی‌ “ذخیره سازی بسط پذیر” است. درایو سخت افزاری حالت جامد و ویژگی‌ ” شروع سریع ” سامسونگ، سری۷ را در ۱۵ ثانیه روشن نموده ، یا تنها در ۳ ثانیه آن را از حالات هایبرنت ( Hibernate ) و خواب ( Sleep ) خارج می‌‌کند. SSD  نیز از ” چند وظیفه ای ” ،نه تنها در حالت ویندوز بلکه در حالت لمسی نیز به طور کامل پشتیبانی می‌‌نماید، بنابر این کاربران هیچگاه با سرعت کم مواجه نمی شوند.

سامسونگ سری۷ مجهز به نسخهٔ Home Premium  ویندوز۷ مایکروسافت، انس و راحتی‌ را برای کاربران، در حالیکه تجربیات کلی شان را افزایش می‌‌دهند، فراهم می‌‌کند. کاربران entertainment in mind ، از گرافیک با کیفیت و خروجی HDMI برای به اشتراک گذاشتن محتوا بر روی یک تلویزیون با کیفیت ( HDTV ) بهره می‌‌برند. به علاوه وبکم داخلی‌ و اسپیکر‌های صوتی سری۷، این محصول را برای ارتباطات تصویری با خانواده، دوستان و همکاران در سر تا سر جهان، محصولی ایده آل نموده است.

اتصال انتخابی  3G ، با امکان اتصال به اینترنت در هر مکان و زمان،‌ سری۷ را به مراحل جدید می‌‌برد. علاوه بر این، شتاب سنج داخلی‌ با امکان مشاهدهٔ چهره یا منظره، سری۷ را برای خواندن مقالات خبری روزانه، یا به اشتراک گذاری تصاویر با خانواده و دوستان ، محصولی تمام عیار می‌‌سازد.

اکوسیستم برنامه
رایانه کشویی سری۷ با چندین برنامهٔ از پیش بارگذاری شده می‌‌آید که برای صفحه نمایش لمسی بهینه شده اند. این برنامه ها شامل برنامه های سامسونگ برای موسیقی‌، ،ویدئو، تصویر، یاداشت برداری، آب و هوا، ساعت، قطب نما و بسیاری دیگر می‌‌شوند. به علاوه بینگ مپز ( Bing™ Maps ) مایکروسافت، ابزار پر قدرتی‌ را برای گرفتن نتیجهٔ بهتر از جستجو فراهم می‌‌کند که شامل جستجوی حسی صوتی بینگ است و کاربران را قادر می‌‌سازد تا موضوع مورد جستجو را با صدای خود تایپ نمایند. برنامه های لمسی پر قدرت تری از طریق ” مدیر برنامهٔ سامسونگ” ( Samsung App Manager ) و “مامور اکتشاف محصول ویندوز” ( Windows Product Scout ) در دسترس قرار خواهند گرفت.

به یُمن روش‌های اتصال بین دستگاهی سامسونگ، سری۷ سامسونگ به عنوان یک قطب ( hub ) اتصال به دستگاه‌های دیگر، برای بهبود تجربیات سرگرم کننده عمل می‌‌کند. AllShare™  سامسونگ، کاربران را به کنترل، جستجو، تعویض، و پخش ویدئو ها، تصاویر، و موسیقی‌ در سر تا سر طیف وسیع دستگاه‌های DLNA®  ( اتحاد شبکه حیات دیجیتال )  سامسونگ، از دوربین و تلفن‌های هوشمند گرفته تا تلویزیون‌ها و رایانه ها، قادر می‌‌سازد.
سامسونگ برنامه ریزی نموده است که سری۷ خود را در ماه مارس ۲۰۱۱ با قیمت خرده فروشی ۶۹۹ دلار روانه‌ی بازار کند. تمامی محصولات رایانه‌های همراه سامسونگ از طریق نمایندگان فروش و کانال‌های توزیع موجودند، که با تماس با  1-800-SAMSUNG یا بازدید از سایت www.samsung.com می‌‌توان از مکان آنها مطلع شد.

این محصول سامسونگ با نام رسمی رایانه ی تبلت سری۷ XE700Z0A-A01US، نسخه‌ی Home Premium ویندوز7 را اجرا می کند و قیمت آن 649 دلار است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *