ردیت (Reddit) افزونه رسمی کروم را راه اندازی کرد

  • 1390/7/2
  • حدیث دلبرد
  • 1

ردیت یک افزونه رسمی برای کروم راه اندازی کرده تا تجربه کاربر را در سایت آسان تر و کارآمدتر سازد. من شخصا هنوز به قدر کافی با ردیت آشنایی پیدا نکردم . در نتیجه نمی توانم بگویم بخاطر این قطعه جدید نرم افزاری شگفت زده هستم. با این حال اضافه می کنم که این افزونه بسیار خوب به نظر می رسد و اگر من در نهایت شانسی برای امتحان به ردیت بدهم، قطعا با این افزونه کارهای زیادی می توانم انجام بدهم. این افزونه جدید بعنوان ستاره ردیت معروف است و با هر بار کلیک بر روی لینکی در ردیت اطلاعات متنی را در نواری بالای مرورگر نشان می دهد.

این نوار این امکان را به شما می دهد تا به مطالب رای داده، در مورد آنها نظر بدهید یا آنها را در ردیت ذخیره کنید، بعلاوه شما را از پیام هایی که سرویس وب دریافت می کند آگاه می نماید. همچنین نوار یکپارچه ای را فراهم کرده که این اجازه را به شما میدهد تا براحتی لینک ها را آپلود کنید.

ستاره ردیت بعنوان یک پروژه باز توسط تعدادی از اعضای جامعه نرم افزاری ردیت، تمام آنهایی که در بروز رسانی و رفع اشکالات همکاری دارند، شروع بکار کرده است. چه کسی جز افرادی که سرویسی برایشان طراحی می شود بهتر می دانند که یک افزونه به چه چیزهایی احتیاج دارد؟ احتمالا، آنها در این مورد نیز تصمیم گرفته اند که چه ویژگی هایی برای کاربران ردیت مفیدتر خواهد بود. در حال حاضر، این افزونه برای انجام این کار بسیار ساده و البته فوق العاده می باشد، بطوریکه خیلی زود منتشر خواهد شد. به نظر می رسد آنها برای گسترش قابلیت های افزونه وعده بروزرسانی های زیادی داده اند.

مثل همیشه می توانید ستاره ردیت را از دنیای افزونه دریافت کنید . شاید من هم آن را بررسی کردم و فهمیدم این همه سروصدا برای چیست؟ اینطور فکر نمی کنید؟

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازتاب: ردیت (Reddit) افزونه رسمی کروم را راه اندازی کرد | پایگاه خبری آی تی نیوز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *