با Snippage سایتهای مورد علاقه تان را بر روی دسکتاپتان داشته باشید

با Snippage سایتهای مورد علاقه تان را بر روی دسکتاپتان داشته باشید
  • 1390/9/7
  • مهرداد ارجمندی
  • 1


مطمئن هستم که روزانه به تعداد بسیار زیادی از وب سایتها به طور معمول و همیشگی سر می زنید . یک نمونه خوب از این وب سایتها فیسبوک است که اغلب در آن حساب داریم و حتی تا روزی چندین بار نیز آن را چک می کنیم. اغلب می خواهیم از پست های جدید دوستانمان در صفحه شان یا اعلام نظر و دوست داشتن بر روی پست هایمان مطلع شویم یا اینکه می خواهید ببینید مزرعه ای را که راه اندازی کرده اید به چه وضعی درآمده ! آیا به آن چیزی که می خواهید رسیده اید یا هنوز باید روی آن کار کنید …
Snippage ابزاری است که در این جور وقتها به کمک شما می آید و مشکلات عدیده ای را که در این زمینه دارید برطرف می کند.
Snippage یک ابزار مفید رایگان است که شامل یک پلاتفرم مناسب است که آن را ادبی ایر تهیه کرده است. اگر آن را در کنار ابزارهایی که در مرورگر خود دارید ، داشته باشید می توانید به کمک آن وب سایتها و قسمتهایی از آنها را که بیشتر دوست دارید و به آنها سر می زنید جدا کنید و بر روی دسکتاپتان به صورتی عالی داشته باشید . در تصاویر گرفته شده ای که در بالا قرار دارد در واقع برشی را که من آن را ساخته ام مشاهده می کنید . آن را از قسمتهای جالب سایت اخبار تکنولوژی جدا کرده ام .می توانید ببینید که وقتی کارتان تمام شد تمامی پنجره ها کمر رنگ شده و به شما کمک می کنند چیزی را که می خواهید بسازید به خوبی در دسکتاپتان قرار گیرد .
هنگام کار با این ابزار به تعداد زیادی آپشن و تنظیمات برخورد نخواهید کرد و کار با آن را ساده و آسان خواهید یافت . همچنین می توانید تنظیم کنید که برش هایتان را هر 10 ، 30 دقیقه ، یک ساعت و یا سه ساعت به روز کنید . برای برخی از شما که کمی گیچ شده اید لینکی وجود دارد که با کلیک بر روی آن شما را با کمک مرورگر پیش فرض خودتان به آنجا می برد . اما می توانید طوری آن را تنظیم کنید که با برش باز شود .باید این را بدانید تا زمانی که برش هایتان کوچک باشد کلیک کردن بر روی آن و باز کردن سایت کار مشکلی است پس در کار با آنها دقت کنید .

Snippage یک ابزار فوق العاده است ولی باید گفت که استفاده از آن باعث می شود تا مقدار زیادی ازمموری گرفته و اشغال شود. با تستی که من انجام دادم متوجه شدم که این برنامه 45 تا 60 مگابایت را برای هر برشی که من از آن استفاده می کردم اشغال می کرد . البته باز به نحوه استفاده شما از این برنامه دارد که تا چه میزان حافظه اشغال شود . در هر صورت من به همه شما پیشنهاد می کنم برای یک بار هم که شده از آن استفاده کنید.

منبع : Cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *