سرگرمی روز جمعه : با Whizz Wordz هیجان ساخت کلمات را در زمانی کوتاه تجربه کنید

سرگرمی روز جمعه : با Whizz Wordz هیجان ساخت کلمات را در زمانی کوتاه تجربه کنید
  • 1390/9/11
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

 

بالاخره به بهترین قسمت روز رسیدیم پس راحت باشید تکیه بدهید و از آخرین ساعات کاری خود لذت ببرید . در بازی این هفته مغز شما حسابی به کار گرفته می شود تا با ذهن خود با حروفی که در اختیار دارید حداکثر کلماتی را که می توانید در حداقل زمان بسازید ساخته و از آن لذت ببرید . خب آیا برای این بازی آماده هستید ؟

ویز وردز !

هدف بازی این است که با زمانی در حدود دو دقیقه با گروهی به هم ریخته از حروف حداکثر لغاتی را که می توانید بسازید .  

 

پیشنهاد می شود حتما قبل از اینکه بازی را انجام دهید به ساختارها و نحوه بازی نگاهی بیاندازید تا بتوانید با حس بهتری بازی را انجام دهید و امتیازات بیشتری را در حین بازی بدست آورید .

 

توجه داشته باشید : حروفی که از سری داده شده انتخاب می گردد به صورت دایره هایی با مرز مشکی در زیر پنجره نمایش داده می شود و انتخاب های شما را برای حروف و ترتیب حروفی که می توانید استفاده کنید را کاهش می دهد .

 

هنگامی که بازی را شروع کردید با یک صقحه ی سیاه مانند این روبه رو می شوید که یک نوشته کوتاه در مورد محدودیت زمانی بازی در هر قسمت به شما پیام می دهد . برای اینکه بازی را آغاز کنید بر روی Green New Letters Button  کلیک کنید .

 

درست در هنگامی که حروف نمایان شدند زمان سنج کارش شروع می شود . پس تا آنجا که می توانید سریع باشید و زود کلمات را در ذهن خود مرتب کنید . چرا که این دو دقیقه زمانی که دارید به سرعت می گذرد . حتما به خاطر داشته باشید گاهی اوقات به شما یک سری حروف به هم ریخته و عجیب داده می شود پس برای هرگونه حروفی آماده باشید .

 

لیست کلماتی که ما در اینجا ساختیم زیاد جذاب نیست چرا که ما همزمان که در حال ساخت کلمه بودیم باید برای شما از حرکات خود تصویر می گرفتیم و شاید به خاطر این باشد ! در حین بازی شما بنا بر اساس حروفی که استفاده کردید و کلمات جدیدی را ساختید امتیاز داده می شوید .

 

به محض اینکه زمان شما تمام شد ، شما باید گروهی را انتخاب کنید تا نمره داده شوید . بعضی از گروه ها برای امتیاز دهی ساده تر از دیگر گروه ها هستند . شاید ممکن باشد که بخواهید مراحل سخت تری را انتخاب کنید و اینگونه امتیازات کمتری نصیب شما می شود . یا برعکس گروه های ساده تری را انتخاب کنید و امتیازات بیشتری نصیب شما شود .

 

تصمیم گرفتیم که به پیش برویم و گروه 6+ را انتخاب کنیم. هنگامی که یک گروه را انتخاب کردید آن بسته شده و باید فعلا با همین گروه بازی کنید

توجه داشته باشید : به عنوان مثال شما هنوز هم می توانید با حروفی که در گروه شمارش قرار دارد کلمه بسازید مثلا شش یا بیشتر  ولی شما نمی توانید آنها را در گروه 6+ با تعداد حروف بیشتر قرار دهید . هنگامی که آن را برای بار اول انتخاب کردید دیگر قفل می شود .

 

وقتش رسیده که به راند دیگر بازی برویم .

 

سریع ترین دو دقیقه ای که تا به امروز داشتیم …!

 

کدام گروه را انتخاب می کنید ؟

 

یک سری از حروف تازه و یک مرحله دیگر از بازی و کلمات ! …. موفق باشید و امیدوارم از آن لذت ببرید .

 

از اینجا می توانید بازی را مشاهده کنید

منبع : How- To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *