حذف تبلیغات پیام رسان ها و نرم افزارهای دیگر با Remove Ads

حذف تبلیغات پیام رسان ها و نرم افزارهای دیگر با Remove Ads
  • 1390/9/30
  • مهران
  • 4

Remove Ads نرم افزاری دسکتاپی برای حذف تبلیغات نرم افزار های پیام رسان فوری مانند ICQ, MSN Messenger, Paltalk و غیره می باشد. این نرم افزار دارای آنالیزوری قوی بوده که امکان بلوکه کردن انواع و اقسام فرمت های تبلیغات را بدون نیاز به آپدیت منظم برنامه فراهم می کند. Remove Ads بلافاصله پس از نصب اجرا شده و نیاز به هیچگونه تنظیم پیشرفته یا حتی ساده ندارد. علاوه بر این با همه ی نرم افزارهای پیام رسان رایج و نیز برنامه های دیگر سازگار است. حذف تبلیغات از نرم افزارها نه تنها به لود شدن سریعتر نرم افزار کمک می کند، بلکه شما را از عوامل جاسوسی نیز در امان نگه می دارد.

تنها کاری که باید انجام دهید نصب Remove Ads است، پس از این کار همه ی نمادهای تبلیغاتی از نرم افزارها حذف خواهند شد. برای دیدن لیست تبلیغ کنندگان مسدود شده، Remove Ads را اجرا کرده و به تب Database بروید.

اگر مایلید وبسایتی را برای مسدود کردن تبلیغات به این پایگاه داده ها بیفزایید، به زیرتب Advertising Site Suggestions رجوع کرده و دومین مورد نظر را به توسعه دهنده این نرم افزار ارسال کنید. همچنین هنگام ارسال آدرس وب سایت ها، می توانید یک دسته بندی برای آن سایت انتخاب نمایید برای مثال Anti-ad و یا Parental Control.

همانطور که در مقایسه زیر مشاهده می نمایید پس از نصب Remove Ads تبلیغات نرم افزار Windows Live Messenger به کلی حذف شده است.

Remove Ads با وجود اینکه نرم افزار سودمندی است اما معایبی هم دارد. به طور مثال هیچ تنظیمی برای افزودن استثنا وجود نداشته و در حذف تبلیغات مرورگرها که شامل تبلیغات متنی است خیلی موثر واقع نمی شود. علاوه بر این، برخی اوقات، نیازمند اجرای دستی نرم افزار به منظور حذف تبلیغات نرم افزار پیام رسان می باشید. Remove Ads در ویندوزهای XP، ویستا و 7 کار می کند.

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. راستي از سايت گويا آي تي آقاي حسين ميري هم تشكر فراوان دارم … ما كمتر سايتي مثل گوياآي تي داريم اينقدر كاربردي و متفاوت و عالي … مرسي

    1. شما لطف داری رضا جان. نظر لطفته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *