و باز هم Uncharted 3: Drake’s Deception

و باز هم Uncharted 3: Drake’s Deception
  • 1390/12/16
  • ميثاق جراحي
  • 0

یکی از عنوان های خوب کنسول خانگی سونی که نسخه های متوالی از آن توانست امتیاز های خوبی را دریافت کند و شماره ی دوم از این سری به بهترین بازی سال در زمان خودش تبدیل شود، Uncharted نام دارد که به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 و هم چنین جدیدترین نسخه ی آن برای کنسول همراه سونی، PS Vita منتشر شد.

حال با توجه به گفته های تیم سازنده و ناشر سری Uncharted، نسخه ی سوم از بازی Uncharted 3: Drake’s Deception در  اواخر ماه مارس 2012 وارد مرحله ی جدید می شود و با انتشار یک محتوای جدید قابل دانلود برای نسخه ی Uncharted 3: Drake’s Deception ، حالت جدیدی به بازی اضافه خواهد شد.

در این DLC یا محتوای قابل دانلود، قابلیت جدیدی در بخش دو نفره بازی اضافه شده است که Shade Survival نام دارد و شرکت سازنده ی بازی Naughty Dog  نیز  این  قسمت را  fiery می خواند. بازیکنان مدت زمان زیادی را نباید صبر کنند تا دستشان به این محتوای قابل دانلود در Uncharted 3: Drake’s Deception برسد. هم چنین مدتی قبل یک پک جدید از نقشه های بازی به اسم The Flashback Map Pack 2 برای این بازی در شبکه ی Playstation Network به صورت رایگان برای اعضای باشگاهی به نام  The Fortune Hunters’ Club و برای افراد معمولی به صورت 10 دلار قرار گرفت.

The Fortune Hunters’ Club در واقع نام مکان مجازی برای طرفداران نسخه ی Uncharted 3: Drake’s Deception است که توسط Naughty Dog ایجاد شده و افرادی که در این باشگاه عضو می شوند، می توانند از تمامی محتوای جدیدی که در آینده برای سری  Uncharted منتشر می شود، به صورت رایگان استفاده کنند. این افراد با پرداخت هزینه ای معادل 25 دلار می توانند در The Fortune Hunters’ Club عضو شوند.

هم چنین این محتوای قابل دانلود شامل جهار نقشه ی اضافی برای Multiplayer و شبکه ای بازی خواهد بود . این نقشه ها همان نقشه هایی موجود در نسخه ی قبلی بازی Uncharted  است که دست خوش تغییرات گرافیکی و  محیطی شده اند.

Uncharted 3: Drake’s Deception یک بازی در ژانر اکشن – ماجراجویی است که از زاویه ی دوربین سوم شخص پیروی می کند. این بازی انحصاری برای کنسول پلی استیشن 3 یک اثر ترکیبی از بازی هایی هم چون Tomb Raider و Gears of war است که با پیش نمایش ها و دمو های بسیار هیجان انگیز تلفیق شده. شخصیت اصلی بازی Drake از قابلیت های خاصی بر خوردار است. او می تواند با سلاح به خوبی کار کند، از ارتفاعات بپرد و هم چنین حس ماجراجویی اش بسیار قابل تحسین است. بسیاری از عناصر موجود در بازی همانند سری سوم شخص Tomb Raiderهستند. محیط سازی بازی و وجود لبه ها، پرتگاه ها و مکان های تاریخی و باستانی که بیشتر جنبه ی کاوش دارند، در این بازی متفاوت به تصویر کشیده شده و شرکت سازنده ی بازی Naughty Dog  با اولین تجربه ی خود یعنی سری Uncharted توانست به خوبی و یک سر و گردن از سایر بازی ساز ها جلو بیفتد.

لازم به ذکر است که Naughty Dog  به دنبال ساخت بازی جدید خود The last of Us روز های سختی را پشت سر می گذارد.

 

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *