این بازی آنلاین ایرانی، با “سرعت بیشتر” از قبل، به راه خود ادامه می‌دهد!

این بازی آنلاین ایرانی، با “سرعت بیشتر” از قبل، به راه خود ادامه می‌دهد!
  • 1390/12/17
  • محسن پاك نيت
  • 1

 

سلام بر کاربران خوب مجله اینترنتی گویا آی‌تی؛

قبلا با شما در مورد بازی آنلاین سرعت بیشتر که به عنوان یه افتخار ملی و اولین بازی آنلاین مسابقات اتوموبیل‌رانی در جهان معرفی شده صحبت کرده بودیم و مطالبی در این خصوص در گویا آی تی منتشر شده بود.

همونطور که در جریان هستید، شرکت نوکیا در ایران به عنوان اولین اسپانسر این بازی، 5 تا گوشی هوشمند Nokia N9 رو به عنوان جایزه تورنومنت نوکیا در این بازی وعده کرده بود. خبر خوش اینکه این وعده عملی شد و برندگان تورنومنت نوکیا که تونسته بودن بیشترین امتیاز رو در این تورنومنت به دست بیارن، در مراسمی که برای اهدای جوایزشون در دفتر شرکت نوکیای ایران برقرار شده بود حاضر شدن و جوایز 1.1 میلیون تومنی‌شون رو تحویل گرفتن.

همکاری نوکیا و بازی سرعت بیشتر
همکاری نوکیا و بازی سرعت بیشتر

خبر این مراسم در انجمن بازی سرعت بیشتر و وبلاگ گفتگوی نوکیا منتشر شد که من هم بعضی از عکس‌های این مراسم رو با اطلاعات مربوط بهش اینجا براتون قرار می‌دم تا شما هم در شادی افراد برنده‌ی این جوایز سهیم باشید. دلیل اهمیت این موضوع اینه که ما ترغیب بشیم بیشتر از بازی‌های ایرانی که به حق دارن به خوبی با رقبای قدرتمند خارجی‌شون رقابت می‌کنن حمایت بکنیم. 

 

عکس دسته‌جمعی مدیران نوکیا، مدیران سرعت بیشتر و برندگان جایزه 1.1 میلیون تومانی
عکس دسته‌جمعی مدیران نوکیا، مدیران سرعت بیشتر و برندگان جایزه 1.1 میلیون تومانی

 

اطلاعات بیشتر در خصوص مراسم اهدای جوایز به این افراد رو می‌تونید در انجمن بازی سرعت بیشتر مطالعه بفرمایید.

اما نکته‌ی مهم و قابل توجه اینجاست:

این که یک بازی آنلاین ایرانی در مدت بسیار کمی که از حضورش در محیط وب در کنار رقبای بزرگ بین المللی مثل تراوین و خان‌وارز و … می‌گذره، بدون کوچکترین حمایتی از سمت نهادهای مسوول که داعیه پشتیبانی از تولیدات ملی و حمایت از جوانان کارآفرین ایرانی رو دارن اما تمام بودجه‌های میلیاردی‌شون رو صرف پر کردن جیب خودشون و برگزاری جلسات و همایش‌های بی‌مصرف می‌کنن تا فقط گزارشی برای مدیران بالادستی‌شون تولید بشه، می‌تونه با صرف کمترین بودجه تبلیغاتی بیش از 80 هزار کاربر رو به سمت خودش جلب بکنه و شرکتهای بزرگی مثل نوکیا رو به اسپانسری بگیره، نشان از توانمندی جوانان ایرانی داره و این فکر رو توی ذهن آدم می اندازه که این مسوولان هستن که نمی‌خوان پیشرفتی در صنعت بازی‌های آنلاین ایرانی اتفاق بیفته وگرنه جوانان ما توان فنی و تخصصی این کار رو دارن.

حالا باز هم گروه جوان طراحان این بازی که قصد دارن به بازارهای بین‌المللی وارد بشن و در حال طراحی بازی به 5 زبان عربی، انگلیسی، فرانسوی، اسپانیولی و ترکی استانبولی هستند تا بتونن در عرصه جهانی هم نام ایران رو سربلند بکنن، برای ایام عید کاربرانشون هدیه‌ی ویژه‌ای دارن.

تورنومنت عیدانه‌ی نوکیا که از 15 اسفندماه 90 مصادف با روز درختکاری آغاز شده و تا 15 اردیبهشت 91 مصادف با جشن میانه بهار ادامه داره، با جوایزی از جنس Symbian Belle و با برند نوکیا به 5 نفری که بیشترین امتیازات رو در این تورنومنت به دست بیارن اهدا خواهد شد تا سال جدید رو با یک گوشی جدید و فوق‌العاده آغاز بکنن. البته این تنها خبر خوش بازی سرعت بیشتر برای کاربرانش نیست چرا که این بازی به 120 نفر از کاربرانش یه بسته‌ی نرم‌افزاری گردو هم هدیه می‌کنه و اینطوری جشنواره‌ای پر از جایزه در بهار 1391 راه انداخته.

تورنومنت عیدانه نوکیا با جوایز ویژه برای 5 نفر
تورنومنت عیدانه نوکیا با جوایز ویژه برای 5 نفر

برای شرکت در تورنومنت عیدانه‌ی نوکیا در بازی آنلاین سرعت بیشتر می‌تونید به سایت این بازی سر بزنید.

مجله اینترنتی گویا آی‌تی برای تمام کارآفرینان جوان ایرانی که در محیط وب فعالیت می‌کنن آرزوی موفقیت داره و امیدواریم مسوولین کشور کمی هم به فکر قشر خلاق و نوآوری که به کسب و کارهای اینترنتی مشغول هستند توجه بکنن و کاربران خوب ایرانی هم بیشتر به بازی‌های تولید شده در داخل کشور اهمیت بدن تا جا برای پیشرفت صنعت بازی های انلاین ایرانی در میان رقبا باز بشه.

با تشکر از شما

محسن پاک نیت

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بازی خوب و جالبیه و جا داره به طراحانش تبریک بگم.
    همچنین از شما به خاطر انعکاس این مطلب ممنونم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *