اپسون، رقیب عینک گوگل

اپسون، رقیب عینک گوگل
  • 1391/3/15
  • آزاد
  • 0

تصور کنید به جای حمل دائمی لپ تاپ، تبلت و موبایلتان تنها یک عینک به چشم بگذارید و تمام استفاده هایی که می خواهید از آنها بکنید را با همین عینک انجام دهید. وارد اینترنت شوید، تمام اطلاعات مورد نیازتان را جست و جو کنید، ای میل هایتان را چک کنید و با دوستانتان چت کنید. این به نظرتان فوق العاده نیست؟  شاید اولین چیزی که با تجسم این ایده به ذهن بیاید ترمیناتور جیمز کامرون باشد، روباتی که بدون هیچ وسیله ای در دنیای مجازی سیر می کند و هر اطلاعاتی که می خواهد را به دست می آورد.

خبر ساخت عینک جدید گوگل احتمالا بهترین خبری است که این شرکت می توانست به کاربران خود بدهد. این عینک که با نام Project glass  معرفی شده در حقیقت پوششی از اطلاعات دیجیتالی و مجازی را پیش رویمان قرار می دهد و به نوعی واقعیت افزوده را وارد دنیای ما می کند.

عینک گوگل

اما به جز گوگل، شرکت های بسیاری تا کنون روی گجت های پوشیدنی حاوی فناوری واقعیت افزوده کار کرده اند که یکی از آنها اپسون است. این شرکت معتبر کامپیوتری عینکی را با نام تجاری Moverio BT-100 طراحی کرده است که به کمک آن می توانید وارد  اینترنت شوید، ایمیل خود را چک کنید و دیگر اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

این عینک مشکلات عینک های تولید شده پیش از خود را هم نسبتا برطرف کرده است. ظاهر عجیب و اندازه بزرگی ندارد و هنگام استفاده کاربر به راحتی می تواند از محیط اطرافش با خبر باشد.

این عینک از سیستم عامل اندروید برخوردار است و قابلیت نصب بسیاری از برنامه ها را دارد. برای دسترسی دائمی به اینترنت، کاربر تنها باید از یک مودم وایرلس استفاده کند تا بتواند تمام مدت به صورت انلاین برنامه های خود را انجام دهد. همچنین این عینک قابلیت افزایش حافظه از طریق کارت مموری را دارد و هم اکنون در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

عینک اپسون

منبع: epson

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *