نگاهی به نسخه 13 نرم افزار مدیریت ایمیل تاندربرد

نگاهی به نسخه 13 نرم افزار مدیریت ایمیل تاندربرد
  • 1391/3/18
  • علیرضا
  • 3

شاید شما هم از کاربران نرم افزار مدیریت ایمیل قدرتمند تاندربرد باشید . همانطور که میدانید این نرم افزار نیز محصول شرکت نام آشنای موزیلا است که بیشتر کاربران ، این شرکت را با مرورگر مطرحش یعنی فایرفاکس می شناسند . مدتی قبل موزیلا در طرح انتشار سریع یا همان Rapid Release خود اعلام کرد که قصد دارد تا در بازه های زمانی شش هفته ای ، نسخه های جدید مرورگر فایرفاکس و نرم افزار مدیریت ایمیل تاندربرد را ارائه دهد .

روز سه شنبه مورخ 5 ژوئن 2012 نیز شرکت موزیلا نسخه های جدید مرورگر فایرفاکس و نرم افزار مدیریت ایمیل تاندربرد را منتشر کرد . در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به نسخه سیزدهم تاندربرد بیندازیم تا با قابلیت های جدید و بهبودهای این نسخه آشنا شویم . پس با گویا آی تی همراه باشید …….

معمولا یکی از بخش های مهم هر بروز رسانی را مسائل امنیتی در بر میگیرند . چون مسلما در نسخه های قبلی هر نرم افزار ، تعدادی مشکل امنیتی وجود داشته است و شرکت سازنده در نسخه بعدی اقدام به رفع آنها میکند . برای شروع ابتدا نگاهی به این بروز رسانی های امنیتی خواهیم داشت .

در بین بروز رسانی های امنیتی حدود چهار بروز رسانی با وضعیت بحرانی ، دو بروز رسانی با وضعیت مهم و یک بروز رسانی با وضعیت متوسط ارائه شده اند .

در این نسخه میتوانید به قابلیت File Link دسترسی داشته باشید . با استفاده از این قابلیت ، امکان ارسال راحت تر فایل های بزرگ از طریق ایمیل برای شما فراهم خواهد شد . به عنوان مثال هنگامی که یک فایل بزرگ را به ایمیل خود پیوست میکنید ، تاندربرد به صورت اتوماتیک بزرگی فایل را تشخیص داده و به شما پیشنهاد میکند که فایل مذکور را در یک سرویس ذخیره سازی آنلاین آپلود کنید . پس از کلیک بر روی دکمه ی Link ، این فایل در یکی از سرویس های ذخیره سازی آنلاین آپلود خواهد شد و سپس لینک دانلود آن در ایمیل شما قرار میگیرد . در زمان نوشته شدن این مطلب فقط میتوانید از سرویس YouSendIt برای انجام این کار استفاده کنید . البته به مرور زمان سرویس های دیگر نیز با تاندربرد یکپارچه سازی خواهند شد .

تصویر از ghacks.net

قابلیت جدید بعدی نیز از همکاری تاندربرد و سرویس Hover and Gandi بوجود آمده است . با استفاده از این سرویس میتوانید یک آدرس ایمیل منحصر بفرد برای خود ایجاد کنید . به عنوان مثال به تصویر زیر نگاه کنید .

تصویر از arstechnica.com

در تصویر بالا مشاهده میکنید که با تایپ نام و نام خانوادگی خود میتوانید یک آدرس ایمیل منحصر بفرد برای خود ایجاد کنید . بلافاصله تاندربرد به صورت اتوماتیک تنظیمات را انجام داده و آماده به کار میشود . اکنون میتوانید خیلی راحت از طریق آدرس ایمیل منحصر بفرد خود اقدام به ارسال و دریافت ایمیل کنید .

البته برای استفاده از آن نیز باید هزینه ثبت یا همان Register این آدرس ایمیل را بپردازید . مسلما با وجود مشکلاتی که در زمینه پرداخت های بین المللی برای کاربران ایرانی وجود دارد ، این قابلیت زیاد به درد کاربران ایرانی نخواهد خورد .

با استفاده از این صفحه میتوانید اقدام به دانلود نسخه سیزدهم تاندربرد کنید . یا از درون خود نرم افزار ، این بروز رسانی را انجام دهید . با مراجعه به منوی Help > About امکان بروز رسانی فراهم خواهد شد .

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. واقعا برنامه تاندربرد یکی از برنامه های عالی برای مدیریت و ارسال ایمیل هست.

  2. نرم افزار مديريت ارسال و دريافت ايميل به زبان فارسي(Mail Manager Farsi)
    اين نسخه برنامه ايميلهاي ياهو را نيز پشتيباني ميكند
    ديگر نيازي نيست براي كنترل ايميل هايتان وارد سايت شويد . با اين نرم افزارميتوانيد بدون اتصال به اينترنت نامه هاي الكترونيكي خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار هر لحظه ايميل شما را كنترل ميكند در صورتيكه نامه اي داشته باشيد به شما اخطار ميدهد.
    برخي از ويژگيهاي نرم افزار:
    ارسال ايميل بصورت تكي و گروهي
    وارد كردن اطلاعات فايل TXT كه حاوي ليست ايميها ميباشد براي ارسال گروهي
    امكان تعريف چندين ايميل در برنامه
    دريافت خودكار ايميل همراه با اخطار صوتي و تصويري
    گروه بندي ايميل ها
    امكان پشتيبانگيري و بازيابي اطلاعات
    قابليت بايگاني نامه ها
    جستجوي پيشرفته نامه ها بر اساس تاريخ نامه , موضوع نامه و فرستنده نامه
    سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز
    پشتیبانی کامل از یونیکد UTF 8 و زبان فارسی
    داراي صندوق بازيافت و در صورت حذف اشتباهي يك نامه , قابل بازيابي ميباشد
    آپديت خودكار برنامه
    انتشار تبليغات تان براي ديگران
    محافظت از نامه ها
    ارسال خودكار در زمان مشخص(خودش سيستم را روشن ميكند , شروع به ارسال ميكند و در پايان , سيستم را خاموش ميكند, بدون دخالت انسان)
    http://www.tahmasb.com/images/MailManagerFarsi_Setup.zip

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *