5 هدفون برای کودکان شما

5 هدفون برای کودکان شما
  • 1391/6/1
  • محمد مفيد
  • 0
baby headphones
baby headphones

امروزه هر نوع وسیله ی سرگرمی برای کودکان امروزی قابل تصور است. در یک سفرهای جاده ای خانوادگی یک هدفون مناسب می تواند کودک شما را سرگرم کند.

1. Califone Kids Stereo Headphones

Califone
Califone

این هدفون یک گزینه ی عالی و مقرون به صرفه برای جوانان است. با یک طراحی دوستانه و جوان پسند و پدهای رو گوشی نرم و کنترل صدای خارجی لمسی، خوب و مفید.

قیمت: 13.39 دلار

2. Philips SHK3020/27 Earhook Headphones

philips
philips

با گوشی های کوچک که مخصوص کودکان طراحی شده است، فیلیپس یک هدفون راحت و مناسب به شما ارائه می دهد. این هدفون ها برای کودکان و نوجوانان بسیار مناسب هستند و تقریباً هیچ فضایی را اشغال نمی کنند و به راحتی در جیب کت و کیف جا می شود.

قیمت: 19.99 دلار

3. Kidz Gear Wireless Car Headphones

kidzgear
kidzgear

این هدفون سبک و بیسیم با طراحی سفارشی مخصوص کودکان 2 ساله و بالاتر ساخته شده است. این هدفون مخصوص کانال های های داخلی ماشین طراحی شده است و قبل از خرید باید سازگاری آن با ماشین شما تایید شود. این هدفون با DVD پلیرهای پرتابل، موزیک پلیرها و دستگاه های بازی سازگاری ندارد.

قیمت: 25.99 دلار

4. XO Vision IR620 Universal IR Wireless Foldable Headphones

xovision
xovision

این هدفون بسیار مقرون به صرفه بوده و گوشی های تاشو و اندازه ی مناسب خود را به رخ دیگر رقیبان کشیده است. این هدفون هم تنها با سیستم های داخلی بیسیم خودرو سازگاری دارد و سازگاری آن با خودرو شما باید تایید شود.

قیمت: 12 دلار

5. Farenheit HP-12S Infrared Wireless Headphones with Swivel Ear Pads

این هدفون بهترین کیفیت صدا را داشته و بسیار راحت می باشد. اندازه ی قابل تنظیم آن، آن را برای کودکان و نوجوانان قابل استفاده کرده است.

قیمت: 24.69 دلار

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *