فیسبوک و توییتر را با فلیپ توست بچشید!

فیسبوک و توییتر را با فلیپ توست بچشید!
  • 1391/6/30
  • مهيار سوري
  • 0

شبکه های اشتراک گزاری چند وقتی است شور و هیجان زیادی پیدا کرده اند. مردم هم چند وقتی است که دید و بازدید حضوری را کنار گذاشته و به این جور جامعه های مجازی رو کرده اند! یکی از دلایل این گونه تغییرات، تغییر در رفتار اجتماعی است، چرا که شما نهایت با بازدید حضوری می توانید تا 10-20 نفر را در مدت زمان 1 ساعت ببینید و تازه این امکان وجود دارد شخصی در جای دیگری از دنیا زندگی کند و شما راهی برای دیدنش نداشته باشید! اما در شبکه های مجازی شما می توانید بی نهایت فرد را به طور آنلاین از هر کجای دنیا در کنار دست خود داشته باشید و اگر دل تان خواست جوابشان را بدهید و اگر نخواستید به ایشان محل هم نمی گذارید! غیر از اینست؟ در نظر می گیریم شما می خواهید رتبه تک رقمی کنکور خود را به رخ تمامی دوستانتان بکشید! به جای تماس گرفتن یا رفتن به محل زندگیشان و شنیدن جواب، بهتر است تا آن را خیلی آرام در وضعیت (استاتوس) فیسبوک، توییتر یا یاهوی خود ثبت کنید. آپلود تصاویر و ویدئو ها هم از مزیت های جالب این شبکه های اجتماعی است. پس نتیجه می گیریم در بسیاری (نه همه) از مواقع، استفاده از شبکه های مجازی به صرفه تر (در وقت و هزینه) است.

فلیپ توست یک اپ ویندوز 8 ایست که امکان مدیریت حساب های کاربریتان در فیسبوک و توییتر را در طی “یک” برنامه به شما می دهد. شما با استفاده از این اپ امکان دارید؛ 1- حساب های کاربری تان در دو شبکه (توییتر و فیسبوک) را کنترل کنید. 2- دیدگاه ها، پست ها، درخواست های دوستی، توییت ها را ببینید. 3- در هر دو شبکه پست، تصویر، ویدئو، تلنگر و چندی دیگر ارسال کنید و به طور کلی یکبار کار را یکسره کنید و در دو شبکه قرار دهید به جای اینکه یک وقت جداگانه برای هر کدام بگذارید.

برای نصب فیلپ توست به Windows Store مایکروسافت بروید. در قسمت جستجو، عبارت Flip Toast را سرچ کنید. پس از بارگزاری، روی آن کلیک کنید تا به صفحه توضیحات بروید.

در صفحه اصلی، بر روی دکمه نصب در منوی سمت چپ کلیک کنید. آنگاه به طور خودکار بر روی سیستمتان دانلود و نصب می شود. ادامه آموزش را در ادامه مطلب بخوانید.

در صفحه اصلی اپلیکیشن، بخش های مختلفی از فعالیت ها را به طور گروه بندی شده و در چند ستون می بینیم. برای وارد شدن در حساب های کاربری فیسبوک و توییتر تان از قسمت راست (بالا) استفاده کنید. با کلیک کردن بر آیکون تنظیمات، نوار آن در سمت راست ظاهر می شود. حالا با ورود در حساب، می توانید پرمیشن ها (اجازه دیدن برای افراد) را تنظیم کنید، یا شاید هم بخواهید تنظیمات به یاد آوری ها و پرمیشن ها را برای فلیپ توست غیر فعال کنید.

پس از ورود، باید پروانه دسترسی فلیپ توست به حساب کاربریتان را با زدن دکمه Allow بدهید.

پس از اینکه برای اولین بار، وارد شوید تفاوت این اپ با خود فیسبوک را درک خواهید کرد. در این برنامه مشاهده می کنید تمامی پست ها، به یاد آوری ها، نظرات و … در چند بخش جداگانه با نام های خودشان دسته بندی شده اند؛ پست های امروز، یاد آوری ها، پیام های تصویری و تولد ها.

برای اینکه آمار لحظه ای حساب خود (فیسبوک یا توییتر) را داشته باشید، باید صفحه را بارگزاری مجدد کنید. برای اینکار بر روی صفحه راست کلیک کرده و ریفرش را بزنید.

فلیپ توست با هر ورژن از ویندوز 8 (یعنی 32-64) کار می کند.

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *