یک اکشن – شوتر تکراری

یک اکشن – شوتر تکراری
  • 1391/8/20
  • ميثاق جراحي
  • 1

بازی Medal Of Honor Warfighter یک بازی معمولی، که این روز ها در بازار پیدا می شود و کمی هم نسبت به کیفیتش قیمت بالایی دارد. در این مقاله سعی دارم نگاهی اجمالی به آخرین بازی اول شخص اکشن از شرکت EA بیندازم که Medal Of Honor Warfighter نام دارد.

بازی Medal Of Honor Warfighter در واقع همان بتلفیلد 3 است که نسخه ی Medal Of Honor قبلی به آن پیوند داده شده و چیزه تازه ای به جز چند مرحله ی ماشین سواری نمی توانید در این بازی ببینید.

Medal Of Honor Warfighter یک اکشن اول شخص معمولی است که گرافیک بی نظیری دارد و صدا گذاری بسیار بی نقصش او را به یک بازی متوسط رو به بالا  تبدیل کرده است.

در این مقاله قصد ندارم بازی Medal Of Honor Warfighter را خراب کنم اما چیزی هم جز حقیقت در این نوشته نخواهم گفت که طرفدران خیلی از این بابت ناراحت نشوند.

داستان همان داستان کلیشه ای مبارزه با گروهک های تروریستی عرب زبان که ارتش آمریکا به دنبالشان است. داستان Medal Of Honor Warfighter بر گرفته از حقیقت است اما خب این حقیقت ها دیگر در دنیای بازی های رایانه ای جایی ندارند.

نمی دانم چرا شرکت EA دست از زدن بازی های خوب کشیده و پشت سر هم بدبیاری می آورد. بازی Medal Of Honor Warfighter یک شکست برای این شرکت است همان طور که بازی Need for Speed Most Wanted 2 بود.

این عنوان هرگز نمی تواند با سری های ندای وظیفه رقابت کند. بازی Medal Of Honor Warfighter فقط روی صداگذاری ها، گرافیک و افکت ها تمرکز دارد و گیم پلی را به کلی از یاد برده است. بازی گیم پلی تکراری دارد و بسیار کلیشه ای است اما با این حال هیجانی خاصی در آن نهفته شده است و ارزش حداقل 1 بار امتحان کردن را دارد.

بازی در درجه ی سخت چالش برانگیز است. نباید Medal Of Honor Warfighter را خیلی بازی کرد زیرا که خسته کننده می شود و باید خیلی زود آن را کنار گذاشت. توقع بازی خور ها از بازی های اول شخص اکشن – شوتر بسیار بالاست. وقتی یک بازی خور بازی Black ops را بازی می کند و یا Modern Warfare 2، دیگر هیچ انگیزه ای ندارد که بازی Medal Of Honor Warfighter را به اتمام برساند.

Medal Of Honor Warfighter فیزیک خوبی دارد و اکشن ها واقعی هستند، مراحل ماشین سواری فوق العاده اند و قسمت های قایق سواری از بازی Black Ops الهام گرفته شده است.

بازی کوتاه است و پایان خوبی دارد. پیش نمایش ها فوق العاده طبیعی هستند و بازیکن را به شدت در خودشان غرق می کنند. میان پرده هایی که بین مراحل وجود دارد و داستان های شخصی از زندگی سربازان، بخش داستانی و کارگردانی را بسیار خوش ساخت کرده است.

هر چقدر کلیشه ها در Medal Of Honor Warfighter لمس می شوند به همان اندازه، میان پرده ها و دمو ها خوب هستند. هوش مصنوعی هم خوب و راضی کننده است و باگ های همیشگی بازی های EA در این عنوان کمتر به جشم می خورند.

بازی Medal Of Honor Warfighter، بازی متوسط رو به بالاست که از کلیشه های نسخه های قبلی در این سبک پیروی می کند و نو آوری های اندکی دارد. این بازی در دو دیسک برای Xbox360 و 4 دی وی دی برای PC عرضه شد.

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

  • CPU: 2.4 GHz quad core Intel or AMD processor, Core i5 or Phenom X4 or equivalent
  • RAM: 4GB
  • Graphics: DirectX 10 or DX11 compatible card with 1GB of video memory, Nvidia 400-series or AMD 5000-series.
  • Operating system: Windows 7 64-bit
  • DirectX compatible sound card
  • 8 GB of hard drive space
دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. مدال افتخار مثل همیشه خوب بود و بنده انتقادهای این نقد رو قبول ندارم . اصلا هم از black ops و مخصوصا battlefield 4 خوشم نیومد .. توی این دو بازی مخصوصا دومی اصلا نمیشه سریع عمل کرد و تیراندازی در اونها بسیار سخته . برای مثال باید یه خشاب رو برای یک نفر خالی کنی تا بتونی اون رو از پا در بیاری !! ولی در warfighter این کار بسیار ساده انجام میشه . من در این بازی چیزهایی رو تجربه کردم که تو خیلی از بازی ها نکرده بودم .. در ضمن بازی medal of honor 4 – 2010 رو 5 باز بازی کردم در صورتی که black ops رو دو بار و متاسفانه battlefield 4 رو تا وسطاش رفتم و بیخیالش شدم .. البته از حق نگذریم battlrfield 3 رو دوبار بازی کردم و خیلی از گرافیکش و داستانش خوشم اومد . الانم دارم warfighter رو بازی میکنم و مثل ورژن قبلیش عالی هستش .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *