آپدیت جدید برنامه Gmail برای iOS

آپدیت جدید برنامه Gmail برای iOS
  • 1391/9/21
  • Jeff Mosawy
  • 0

اگر از نرم افزار Gmail بر روی iDevice خود استفاده می کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که یک آپدیت جدید از تاریخ 5 دسامبر 2012 بر روی App Store قرار گرفته است. اگر هم که تا کنون از Gmail بر روی iDevice خود استفاده نمی کردید، اکنون وقت آن است که یک تجدید نظر جدیدی به عمل آورید.

نرم افزار Gmail برای سیستم عامل iOS یک آپدیتی را در تاریخ 5 دسامبر 2012 دریافت کرد که یک بروزرسانی بسیار عالی جدید جهت بهبود هسته نرم افزار بوده است. همچنین اگر اقدام به دریافت بروزرسانی نمایید، اولین چیزی که موجب جلب توجه شما خواهد شد، ظاهر جدید و بسیار زیبای آن است. در طراحی جدید، همه چیز سریعتر و روان تر احساس می شود.

ویژگی جدیدی که خیلی از کاربران در بخش Review فروشگاه نرم افزاری اپل از گوگل درخواست کرده بودند، قابلیت لوگین همزمان به چند اکانت بود؛ که بالاخره این ویژگی در این نسخه گنجانده شده و می توانید تا حداکثر 5 اکانت بصورت همزمان log-in کنید.

در Gmail جدید، گوگل قابلیت های فراوان دیگری را نیز اضافه کرده است. مهم ترین مورد، بهبودی جستجو در میان ایمیل های شماست. از این پس Gmail برای شما در هنگام جستجو، لیست پیشنهادی را ظاهر می کند تا زمان کمتری را صرف نوشتن کلیدواژه برای جستجو بگذارید.

همچنین شما خواهید توانست در مستقیماً از خود برنامه Gmail، کامنت های خود را برای دوستانتان در Google+ ارسال کنید.

  • شروع استفاده از Gmail App

ابتدا برای شروع استفاده از Gmail، می بایست که با مراجعه به App Store در iDevice خود، در بخش Search به دنبال نرم افزار Gmail بگردید. پس از یافتن آن، شروع به دانلود و نصب آن نمایید.

پس از آنکه نرم افزار را بر روی دستگاه خود بارگزاری کردید، آن را انتخاب کنید تا نرم افزار اجرا شود.

در مراحل بعد، طبق تصویر بالا، شروع به وارد کردن ایمیل و پسور خود کنید. در نهایت بر روی Sign In کلیک کنید. (دقت کنید که در هنگام تست نرم افزار، گوگل اجازه لوگین شدن را به کاربران ایرانی نمی داد!)

اگر که برای اکانت خود، حالت تأیید ثانویه را فعال کرده باشید، پنجره فوق برای شما به نمایش خواهد آمد. منتظر دریافت تماس (و یا پیام کوتاه) از طرف گوگل باشید و سپس در مکان تعیین شده وارد کنید.

پس آن، درصورتی که ورود شما موفق آمیز بود، صفحه ای همانند تصویر فوق برای شما به نمایش خواهد آمد. درصورتی که نمی خواهید تور Gmail را مشاهده کنید، بر روی Go to inbox را بفشارید.

درنهایت، با صفحه ای شبیه تصویر بالا مواجه خواهید شد که تمامی ایمیل های شما در آن لیست شده و به راحتی می توانید آن ها را مطالعه، انتقال و یا حذف کنید. (تصویر بالا به دلایل مشخص تار شده است.)

  • لوگین همزمان در چند اکانت گوگل
جهت لوگین همزمان در چند اکانت، با کلیک بر روی کلید بالا، سمت چپ، منویی برای شما باز خواهد شد. در بالای منو، مکانی که ایمیل شما نوشته شده است، ضربه ای وارد کنید.
خواهید دید که در بخشی که برای شما باز خواهد شد، گزینه ای با نام Add account وجود دارد. با کلیک بر روی آن، شروع به اضافه کردن اکانت های خود تا سقف ۵ اکانت نمایید.
اصل مقاله برگرفته از سایت MakeUseOf است.
آموزش‌ها و تصاویر گرفته شده مختص سایت گویا آی‌تی می‌باشد.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *