افزايش نقش مصرف كنندگان توسط راه اندازي شبكه هاي اجتماعي ال جي

افزايش نقش مصرف كنندگان توسط راه اندازي شبكه هاي اجتماعي ال جي
  • 1391/10/6
  • ITTeach
  • 0

 شركت ال جي كمپيني آنلايني با عنوان Life’s Good به آدرس اينترنتي http://lifesgoodlg.com

با حضور Little psy و گروه موسيقي كانادايي The Moffatts راه اندازي كرده است. با بكارگيري يك فناوري آنلاين و ابتكاري،‌ افراد قادر به ساخت يك موزيك ويدئو توسط نام و عكس خود خواهند بود.

چهره اصلي اين كمپين، Min-Woo Hwang نام دارد كه در سراسر دنيا به” “Little psy معروف است . Hwang به خاطر حضور در ابتداي موزيك ويدئوي پربيننده  Gangnam Style كه ركورد گينس را  به عنوان محبوب ترين ويدئو در يوتيوب از آن خود كرده است شهرت دارد. همچنين تنظيم و آرايش گروه كانادايي Moffatts از ديگر ويژگي هاي اين كمپين مي باشد.

به گفته مدير ارشد ال جي در اين بخش، درحالي كه اقتصاد جهاني كماكان عدم ثبات داشته و  نشانه ضعيفي در بهبود وضعيت آن ديده مي شود و با توجه به فرا رسيدن تعطيلات سال نو ، اين بهترين زمان براي كمك به مردم جهت بالا بردن روحيه و انرژي شان مي باشد. ال جي با راه اندازي اين كمپين روشي جديد و منحصر به فرد جهت تعامل با مصرف كنندگان خود ارائه كرده و  با ادغام فناوري آنلاين و
شبكه هاي اجتماعي اين امكان را به طرفداران خود مي دهد تا محتوايي سرگرم كننده خلق نموده و آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراك گذارند.

كمپين قبلي آنلاين ال جي با عنوان عمليات سه بعدي يا همان Mission 3D بوده است كه مورد توجه رسانه ها و مصرف كنندگان زيادي در سراسر جهان قرار گرفت و بيش از 16 ميليون بازديد در YouTube داشت.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *