معرفی 10 نرم افزار جدید و رایگان برای iPhone!

معرفی 10 نرم افزار جدید و رایگان برای iPhone!
  • 1392/4/2
  • زهرا معبودی
  • 0

آیفون یکی از گوشی هایی است که کاربران بسیاری دارد و هر کاربر هم سلیقه ای متفاوت در انتخاب بازی و نرم افزار و … دارد که می توان گفت همین تنوع سلیقه ها منجر به تولید نرم افزار های مختلف برای آیفون شده است. نمی توان گفت تنوع نرم افزاری آیفون به اندازه سیستم های اندرویدی است اما می توان گفت از رقم خوبی برخوردار است. از آنجا که تعداد ارائه دهندگان نرم افزار های آیفون چندان زیاد نیستند تصمیم داریم هر بار که نرم افزار جدیدی معرفی شد، این نرم افزار ها را در مجله اینترنتی گویا آی تی در اختیار کاربران آیفون قرار دهیم. بنابراین با 10 نرم افزار امروز ما همراه باشید .

Alarm Clock HD

Alarm Clock HD

این نرم افزار یک برنامه هشدار است که برای بیدار شدن یا هشدار نسبت به زمان کاری که شما تنظیم می کنید عمل می کند. یکی از ویژگی های خوب این نرم افزار این است که می توانید به راحتی هر آهنگ و موزیک مورد علاقه خود را برای زنگ آن انتخاب کنید.

iMapMyRUN

iMapMyRUN

این نرم افزار یکی از برنامه های روزانه و بسیار مفید است که جریان تغذیه ای شما را کنترل می کند، و با ارائه پیشنهادات و امکاناتی که فراهم کرده به شما کمک می کند تا بتوانید کالری و رژیم تغذیه ای خوبی داشته باشید .همچنین می توانید از طریق این برنامه دوستان خود را بیابید و میزان تلاش خود با این نرم افزار و به عبارتی نتایج دریافتی خود را بر روی شبکه های اجتماعی ارسال کنید. این که این نتایج را بر روی شبکه ها ارسال کنید یک نوع تبلیغ برای خود نرم افزار و ایجاد انگیزه در کاربران را موجب می شود پس حتما این کار را بکنید.

HopStop

HopStop

این نرم افزار برای دریافت اطلاعات شهری راه 62 شهر به کار می رود، همچنین کاربران با استفاده از این برنامه می توانند مسیر را به خوبی مانیتور کنند و بتوانند راه هایی را انتخاب کنند که مدیریت زمانشان را به هم نریزد.

Flipboard

Flipboard

این نرم افزار نام آشنا به شما کمک می کند تا از مطالبی که بر روی  شبکه های مختلف نظیر فیسبوک، توییتر و…ارسال می کنید یک مجله بسازید. اگر محتوایی که به شبکه های اجتماعی ارسال می کنید همه از محتوای درجه یک هستند حتما برای حفظ ارزش کار خود از این نرم افزار استفاده کنید و آن ها را مجله کنید.

Google Currents

Google Currents

این برنامه هم نظیر برنامه قبلی برای ساخت مجله از علاقمندی های شما بکار می رود اما تنها تفاوت آن با برنامه قبلی این است که کاری به شبکه های اجتماعی ندارد بلکه از محتوایی که شما آن ها را مطالعه کرده اید یک مجله می سازد.

Pandora Radio / Spotify

Pandora Radio  Spotify

این نرم افزار برای پیدا کردن آهنگ های مورد علاقه شما به کار می رود و هم اکنون دارای 15 میلیون ترک موسیقی است .

Evernote

Evernote

این برنامه یکی از محبوب ترین نرم افزارها برای سازماندهی کارهای شخصی و ادرای کاربران به حساب می آید که استقبال کاربران از آن بی نظیر است. این برنامه برای اندروید هم وجود دارد. در هر دونسخه کاربران قادرند گوشی و تلفن و سیستم های خود را با هم همزمان کنند و به طور خاصی از سازماندهی کارهای خود لذت ببرند.

Dropbox

Dropbox

دراپ باکس همان جعبه جادویی است که به شما کمک می کند فایل هایتان به طور امن در آن نگه داری کنید. ظاهرا نسخه آیفون این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد که از همزمانی خوبی بین گوشی و وب برخوردار شوید و هر جا که هستید از فایل هایتان بدون هیچ دردسری استفاده کنید.

Urbanspoon

Urbanspoon

این نرم افزار هم به کاربران کمک می کند زمانی که به دنبال یک رستوران خوب هستند، بهترین سرویس را بیابند و از غذاهای آن جا و دکوراسیون آن رستوران مطلع شوند.

Relax Melodies

Relax Melodies

همان طور که از نام این نرم افزار پیداست یک نرم افزار برای اهنگ های آرامش بخش محصسوب می شود. Relax Melodies دارای تعداد زیادی ملودی و دسته بندی های جذاب از صداهای آرامش بخش است که قطعا هر کاربری طرفدار آن است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *