سامسونگ از پرینترهایی با جایگاه تلفن همراه رونمایی کرد.

سامسونگ از پرینترهایی با جایگاه تلفن همراه رونمایی کرد.
  • 1392/6/8
  • بهرام مرتاضی
  • 0

یک هفته مانده به نمایشگاه IFA برلین، سامسونگ تعداد زیادی از پرینترهای خود را که شامل دو مدل مجهز به جایگاه تلفن هوشمند است معرفی کرد. این پرینترها قابلیت این را دارند که از گوشی های هوشمند Android تصاویر را مستقیماً چاپ کنند.

0,1462,sz=1&i=332954,00Samsung Indie

Samsung Wave مدلی مینیاتوری، تخم مرغی شکل است در حالی که Samsung Indie مدلی تلفیقی از یک پرینتر و سیستم صوتی است. Samsung One & One پرنتری تک رنگ است که به شما این امکان را می دهد در صورت نیاز رنگ دومی نیز به آن اضافه کنید.

پرینترهای با جایگاه تلفن همراه هوشمند امروزه زیاد مرسوم نیستند، چرا که بیشتر دستگاه های تلفن همراه امروزه به وسیله Wi-Fi اطلاعات را به پرینترها می فرستند. همانطور که عکس ها اینجا نشان می دهد هر دو مدل Wave و Indie قابلیت استفاده از گوشی های هوشمند با سیستم عامل Android را دارند.

پرینتر Samsung One & One هم پرینتری است که قابلیت اضافه کردن یک رنگ اضافی به دلخواه کاربر ( آبی، زرد یا قرمز ) را به رنگ مشکی می دهد و این پرینتر را به گونه ای دو رنگ تبدیل می کند.

سامسونگ که دیروز این پرینترها را در یک پست وبلاگ به نمایش گذاشت، از ارائه جزئیات دقیقتر این پرینترها خودداری کرد و ما هنوز نمی دانیم که آیا این دستگاه های رونمایی شده به صورت طرح باقی خواهند ماند یا آنکه حقیقاً به عنوان محصولی خاص به تولید انبوه خواهند رسید.  ما اخبار این پرینترها را در صورت مشخص شدن آینده شان به اطلاع شما خواهیم رساند.

ما همچنین در نمایشگاه IFA انتظار پرینترهای سری CLP-415 را که مارس گذشته مدال طلای طراحی iF را دریافت کردند، داریم، مانند چندین پرینتری که به سری Xpress C460 تعلق داشتند و ابتدای سال جاری میلادی معرفی شدند. مدل های سری Xpress C460 اولین پرینترهای لیزری رنگی با قابلیت NFC (ارتباط نزدیک) هستند که قابلیت پرینت انواع عکس ها را با لمس کردن عکس در روی گوشی همراه دارند.

0,1462,sz=1&i=332967,00Samsung Wave

0,1462,sz=1&i=332965,00

Samsung One & One

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *