تصاویر جدید لو رفته از نکسوس 5

تصاویر جدید لو رفته از نکسوس 5
  • 1392/7/23
  • علیرضا
  • 1

1

قبل از معرفی هر محصول خبرهایی در مورد قابلیت ها و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به علاوه تصاویر و ویدئوهای مربوطه منتشر می شود. برخی ها این کار را یکی از ترفندهای شرکت ها برای هیجان انگیز کردن و جلب توجه مخاطبان به محصولات شان می دادند.

اما از این مسائل که بگذریم، این روزها همه منتظر محصول جدید گوگل و ال.جی هستند که نام آن نکسوس 5 خواهد بود. تصاویر و ویدئوهای مختلفی از این محصول منتشر شده است. ولی باز هم تصاویر جدیدی منتشر شده اند که این بار لوگوی Nexus را نیز پشت خود دارند. این تصاویر را یک اکانت گوگل پلاس به نام Anton Kuznetsov منتشر شده اند.

وبسایت Droid-life به این نکته اشاره می کند که تلفن موجود در تصاویر در حال اجرای اندروید 4.4 کیت کت است و تغییری در نوار نوتیفیکیشن ها دیده می شود و آن هم سفید شدن آیکون های موجود در این بخش می باشد. اما اطلاعات بیشتری نیز می توان از تصاویر استخراج کرد.

نکته ناامید کننده ای که در تصاویر دیده می شود این است که بدنه و صفحه نمایش این گوشی به شدت اثر انگشت کاربر را نگه می دارند که این می تواند بسیار آزاردهنده باشد و چهره زشتی را به دست بدهد.

این دستگاه احتمالا 31 اکتبر و به همراه نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی اندروید 4.4 کیت کت معرفی خواهد شد.

تصاویر بیشتر را نیز می توانید در ادامه مشاهده کنید.

2 4 3

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. این عکسها فقط میتونه واسه خراب کردن nexus 5 باشه.فقط همین.وگرنه نیازی نبود به اینصورت با جای انگشتای روش ازش عکس بندازن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *