لو رفتن تصاویری از Lumia 525 برند نوکیا !

لو رفتن تصاویری از Lumia 525 برند نوکیا !
  • 1392/8/14
  • سهیل دارائی
  • 5

دیگ جوشان بازار شایعات اسمارت فون ها هم چنان جوشان است.نوک پیکان شایعات این بازار ؛ برند نوکیا را نشانه رفته است و شایعات فراوانی در رابطه با اسمارت فون بعدی این برند ؛ یعنی اسمارت فون Lumia 525 به گوش می رسد.امروز در خبرها گزارشاتی داشتیم که به لطف آژانس گواهی چین (TENAA) ؛ تصاویری از اسمارت فون Lumia 525 به دنیای اینترنت درز کرده است و هم اکنون بر روی وب سایت های اینترنتی موجود است.

05

شاید در ابتدا کمی گیج شده باشید که اصل ماجرا چیست ! یا این که این سوال در ذهنتان وجود دارد که چرا این آژانس باید عکس های اسمارت فون Lumia 525 را منتشر نماید؟! اصل ماجرا این گونه است که ؛ آژانس گواهی چین (TENAA) برای مدت زمانی کوتاه اقدام به انتشار تصاویر مربوط به اسمارت فون Lumia 525 روی پایگاه اینترنتی خود کرد ؛ که البته خیلی زود نیز تصاویر را حذف کرد ؛ اما همین مدت زمان اندک نیز کافی بود تا ؛ پایگاه اینترنتی Liveside.net ؛ فرصت را غنیمت بشمارد و عکس ها را بر روی پایگاه خود درج نماید.در نگاه اول می توان اذعان داشت که تصاویر لو رفته ؛ بسیار شبیه به اسمارت فون لومیا ۵۲۰ می باشند.همان طور که می دانید ؛ اسمارت فون لومیا ۵۲۰ به عنوان پر فروش ترین گوشی همراه ارزان قیمت ویندوزی ( ویندوز فون ) شناخته شد.گویا هدف از طراحی و ساخت اسمارت فون Lumia 525 ادامه کسب موفقیت های اسمارت فون لومیا ۵۲۰ است ! حتی شاید برند نوکیا در نگاهی بلند پروازانه تر بتواند به این فکر کند که اسمارت فون Lumia 525 پر فروش تر نیز ظاهر گردد.طبق شنیده ها و شایعات پیرامون اسمارت فون Lumia 525 ؛ گفته می شود که در این اسمارت فون ویندوزی ؛ از پروسسور ( پردازنده ) دو هسته ای کوالکام به همراه یک گیگابایت حافظه رم استفاده گردد.اگر خاطرتان باشد برند نوکیا در اسمارت فون لومیا ۵۲۰ تنها از ۵۱۲ مگابایت حافظه رم بهره برد.به نظر می رسد تمرکز اصلی برند نوکیا بر روی اسمارت فون Lumia 525 ؛ امکان پخش موسیقی حرفه ای و قوی باشد.

» منبع : neowin «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 5 دیدگاه
  1. سلام

    خیلی خوبه تمام ۲۰ پست اخیرتون کلا خبری و بررسی شده. 😐 🙁

    مدیر سایت پس پست اموزشی کجا رفته ؟؟!!

    1. دوست عزیز بنده شخصا ؛ سعی میکنم اخبار به روز دنیای آی تی رو که اکثرا هم سراغ اسمارت فون ها می روم رو قرار بدم … بنابراین اکثر پست های من جنبه خبری دارند … اما همکاران دیگر بنده ؛ اکثرا پست های آموزشی قرار میدهند.سپاس از انتقاد شما.

    2. ممنون بابت این اخبار!
      کار خوبی میکنید، همیشه به گویا آی تی سر میزنم، همیشه مطالبشو میخونم…
      اخبار به روزی دارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *