آیا می دانید گوگل ؛ امسال به کارمندان خود چه چیزی هدیه می دهد !؟

آیا می دانید گوگل ؛ امسال به کارمندان خود چه چیزی هدیه می دهد !؟
  • 1392/9/17
  • سهیل دارائی
  • 0

تعطیلات سال نو میلادی در حال نزدیک شدن هستند و اکثر مردم جهان در حال خرید هدایا برای تبریک سال نو به دوستان و خانواده خویش می باشند.بعضی از کمپانی های بزرگ نیز ؛ برای تبریک سال نو به کارمندان خود تمهیداتی می اندیشند و اغلب هدایای جالبی را برای آن ها در نظر می گیرند.کمپانی بزرگ گوگل نیز از جمله کمپانی هایی است که از این قاعده مستثنی نیست و هر ساله هدایای جالبی را برای کارمندان خود در نظر دارد.جال است بدانید این کمپانی علاوه بر این که به کارمندان خود همه ساله هدیه می دهد ؛ انتخاب هدایا را نیز به عهده کارمندان خود می گذارد !!!

06

به عنوان مثال ؛ سال گذشته میلادی ؛ کمپانی گوگل طبق عادت های قبلی خود ؛ به کارمندانش هدیه سال نو داد و کارمندان کمپانی گوگل حق انتخاب داشتند تا یکی از گجت های کروم بوک (Chromebook) ؛ نکسوس 7 ورژن 2012 و اسمارت فون ساخت موتورولا را به عنوان هدیه از جانب کمپانی گوگل بپذیرند ! شاید این سوال در ذهنتان در حال نقش بستن است که ؛ چرا کمپانی گوگل اسمارت فون نکسوس 4 را نیز جزء گزینه هایش قرار نداده بود ؟! در جواب این سوال باید اذعان کنم که اسمارت فون نکسوس 4 این کمپانی در تعداد نسخه های محدود تولید و روانه بازار گشته بود بنابراین به طبع نمی توانست جزء گزینه های پیشنهادی کمپانی گوگل به کارمندانش قرار بگیرد.

06

البته با یک نگاه ساده به گزینه های پیشنهادی هدایای کمپانی گوگل به کارمندانش می توان دریافت که ؛ این کمپانی قصد جبران سال گذشته را دارد و هدایای امسال آن ها یک سرو گردن از هدایای سال پیش بالا تر و ارزشمند تر است ؛ چرا که کمپانی گوگل قصد دارد امسال در گزینه های پیشنهادی هدایا ؛ محصولاتی چون نکسوس ۵ و یا نکسوس ۷ جدید را قرار دهد !

06

در انتها نیز بد نیست اشاره ای داشته باشم به هدایای سال های 2011 و 2010 کمپانی گوگل به کارمندانش ! در این سال هایی که گذشت ؛ کمپانی گوگل گلکسی نکسوس سفارشی و کارت هدیه به ارزشی معادل ۱۰۰۰ دلار به عنوان هدیه سال نو به کارمندان خود بخشید.

» منبع : geeky-gadgets «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *