آشنایی با کوچک ترین شارژر لپ تاپ دنیا !

آشنایی با کوچک ترین شارژر لپ تاپ دنیا !
  • 1392/10/6
  • سهیل دارائی
  • 2

قطع یقین یکی از اهداف بشر برای ساخت لپ تاپ ؛ راحتی و آسودگی حمل آن است ! مطمئن هستم که شما نیز این حرف من را تصدیق می کنید.هیچ چیز بد تر از تمام شدن باتری لپ تاپ نیست و بنابراین شما به ناچار بایستی شارژر لپ تاپ خود را به همراه آن حمل کنید.آزاردهنده ترین قسمت لپ تاپ ها ؛ همین شارژر های بزرگ و حجیم هستند که برای حمل نا مناسب هستند.بدون شک هیچ کس علاقه ای به حمل شارژر لپ تاپ خود که به اندازه یک پاره آجر است ندارد ! کمپانی FINsix در حرکتی در خور تحسین قصد حل کردن این معضل را داشته است و توانسته است شارژر لپ تاپی کوچک و قابل حمل طراحی و تولید نماید.

Capture

در نگاه اول شاید شارژر ساخت کمپانی FINsix شما را به یاد گوشی آیفون کوچک شده و باریک بیندازد.جالب است بدانید که شارژر FINsix روی دست شارژر مگ سیف۲ (MagSafe2) بلند شده است ! حتما شارژر مگ سیف۲ (MagSafe2) را به یاد دارید.شارژر مگ سیف۲ (MagSafe2) برای شارژ MacBook Air طراحی و تولید گشته بود.شارژر مگ سیف۲ (MagSafe2) قادر است تا 45 Wبرق تولید نماید اما شارژر ساخت کمپانی FINsix قادر است تا 65 Wبرق تولید کند.نکته جالب شارژر ساخت کمپانی FINsix طراحی ویژه و منحصر به فرد آن است که تغذیه و تمامی متعلقات مربوطه را در بدنه خود جای داده است.در این شارژر خوش ساخت ؛ یک پورت 2.1A USB تعبیه گشته است تا از این طریق شما بتوانید حتی تبلت و یا گوشی موبایل خود را به راحتی با آن شارژ نمایید !

در پایان باید اضافه کنم که ؛ تا به حال قیمتی برای این شارژر وضع نشده است ولی آن چه که معلوم است این است که در اواسط سال 2014 میلادی رسما عرضه خواهد گشت.

» منبع : gizmodo «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. حق باشماست نوید جان ؛ به علت خستگی این ایراد سهوی پیش اومد ؛ تصحیح شد / سپاس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *